1. خانه
  2. مشاوره جنسی
  3. مشاور جنسی و سکس تراپیست مشهد

مشاور جنسی و سکس تراپیست مشهد

مشاوره جنسی

سکس تراپیست و مشاور جنسی در مرکز تخصصی مشاوره مشهد به درمان مشکلات رابطه جنسی و انواع اختلالات جنسی در مراجعین می پردازد.

درمان اختلالات جنسی

سکس تراپیست برای درمان اختلالات جنسی، از برنامه های درمان روانشناختی استفاده می کند. مشکلات جنسی می توانند در سنین مختلف و در انواع متنوعی در افراد دیده شوند. بسیاری از این اختلالات ریشه در اتفافات و خاطراتی دارند که در سنین کودکی افراد رخ داده اند. مشاور جنسی با بررسی این مسائل و شیوه های درمان سکس تراپی، به رفع مشکل مراجعین می پردازد.

درمان مشکلات رابطه جنسی

روابط جنسی بخشی مهم از زندگی هر فرد بوده و پایه های اولیه شکل گیری خانواده براساس آن بنا می شود. وابستگی حسی عاطفی بین زن و شوهر نیز به طور مستقیم با روابط زناشویی و جنسی شان مرتبط است. از همین رو درمان اختلالات جنسی در روابط بین زوجین، نه تنها برای بهبود روابط جنسی و زناشویی بین شان، برای کنترل مشکلات و مسائل در درون خانه و خانواده نیز ضروری است. این درمان ها باید زیر نظر درمانگر سکس تراپیست در مرکز مشاوره انجام گیرد. سکس تراپیست با کمک برنامه های متنوع درمان به درمان های فردی و یا اشتراکی مشکلات در روابط جنسی زوجین می پردازد.

مشاور سکس تراپیست مشهد

انواع اختلالات جنسی شایع در افراد، نیاز به کمک کرفتن از پروتکل ها و روش های درمانی روانشناختی دارد. این درمان ها توسط درمانگر سکس تراپیست مجرب در ارائه جلسات درمان در مرکز مشاوره جنسی مشهد صورت می گیرد. مشاور سکس تراپیست با کمک درمان های تائید شده و مورد قبول سازمان نظام روانشناسی ایران، به حل انواع اختلالات و مشکلات در روابط جنسی افراد می پردازد. جهت دریافت خدمات درمان جنسی می توانید نوبت مراجعه تان به مرکز را از قبل رزرو کنید. با همکاران واحد پذیرش برای تعیین نوبت در ارتباط باشید.

مشاور سکس تراپیست مشهد
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست