1. خانه
  2. درمان افسردگی
  3. آدرس روانشناس درمان افسردگی بعد کنکور مشهد

آدرس روانشناس درمان افسردگی بعد کنکور مشهد

درمان افسردگی

آدرس روانشناس درمان افسردگی بعد کنکور مشهد

فشارهای روحی در زمان پیش از کنکور سبب افسردگی بعد از آن می شود، برای درمان این حالت می توان به آدرس روانشناس متبحر در مشهد مراجعه کرد.

استرس و اضطراب قبل از کنکور تا حدی که انگیزه ی تلاش را فراهم کند امری طبیعی است. اما گاهی آن قدر شدید و افراطی می شود که اثرات آن تا بعد از کنکور هم ادامه خواهد داشت و دانش آموز دچار افسردگی می شود. دلایل مختلفی وجود دارد که سبب می شود دانش آموزان بعد از کنکور افسرده شوند. ترساندن دانش آموز توسط اطرافیان از دست نیافتن به نتیجه ی مطلوب ممکن است باعث افسردگی وی می شود. از سوی دیگر فرد به دلیل ماه ها مطالعه پیوسته بعد از کنکور دچار خلع می شود. این احساس خلع خود عاملی بر ناراحتی و یا افسردگی خواهد بود. بهتر است به دانش آموزان در زمان مطالعه استرس بیش از اندازه وارد نشود. تا خد ممکن باید به او در مورد عدم قبولی در کنکور حق داد. داشتن رفتار درست سبب می شود تا دانش آموز از نتیجه کنکور ضربه نخورد. استفاده از مشاوره تحصیلی پیش از کنکور از راه ها مهم پیش گیری می باشد.

در این زمان با حمایت خانواده باید به محل آدرس روانشناس درمان افسردگی بعد کنکور مشهد مراجعه کند تا این آسیب تا پایان عمر همراه وی نماند.

آدرس روانشناس درمان افسردگی
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست