1. خانه
  2. درمان اوتیسم
  3. آدرس مرکز اوتیسم مشهد

آدرس مرکز اوتیسم مشهد

درمان اوتیسم

در آدرس مرکز تخصصی مشاوره و روان شناسی مشهد زیر نظر تیم متخصص و مجرب، درمان های ویژه اوتیسم در کودکان و بزرگسالان ارائه می شود.

اختلال طیف اوتیسم نوعی نقص در برقراری روابط اجتماعی و انجام رفتارها و اعمال تکراری است که در دوران کودکی قابل تشخیص بوده و علائم خود را نشان می دهد. اگرچه اوتیسم قابل درمان قطعی نیست، اما در آدرس مرکز مشاوره و روان شناسی در مشهد می توانید درمان های مکمل جهت کنترل اختلال در این بیماران را دریافت کنید.

بهترین مرکز تشخیص و درمان اوتیسم در مشهد

مرکز تخصصی اوتیسم در مشهد خدمات درمان جامعی را برای کمک به مراجعین خود در نظر گرفته است. با آگاهی و مراجعه حضوری به این مرکز شرایطی فراهم می شود تا بتوانید در کمترین زمان ممکن وجود بیماری اوتیسم در فرزندان و عزیزان خود را متوجه شده و اقدامات لازم را انجام دهید. در مرکز اوتیسم مشهد زیر نظر روانشناس و روانپزشک مجرب در زمینه درمان این اختلال می توانید وضعیت فرزندتان را تحت کنترل بگیرید.

تشخیص انواع اوتیسم در کودکان

کارشناسان و محققان علائم متعددی را برای تشخیص انواع اوتیسم در کودکان یافته اند. از جمله آن ها می توان به عدم توانایی کودکان در برقراری ارتباط با دیگران اشاره نمود. از علائم دیگر نیز می توان به مشکل در برقراری ارتباط چشمی و همچنین عدم برخورداری از تقابل های اجتماعی و هیجانی اشاره نمود.
در مرکز اوتیسم مشهد کارشناسان و متخصصان روانشناس با استفاده از تجربه و مهارت و به کمک تازه ترین تست های روانشناسی، ابتلا به این اختلال را در کودکان تشخیص می دهند. هرچه تشخیص و آغاز درمان اوتیسم در بیماران زودتر اتفاق بیفتد، شرایط مناسب تری برای کنترل وضعیت بیمار وجود دارد. از همین رو توصیه می شود اگر به رفتارهای فرزندتان مشکوک هستید، زمان مراجعه به مرکز مشاوره جهت دریافت تست های تشخیصی را به بعد موکول نفرمایید.

انواع اوتیسم در کودکان

تست و پرسشنامه تشخیصی اوتیسم کودکی تا بزرگسالی

در مرکز اوتیسم مشهد تست و پرسشنامه تشخیصی اوتیسم از کودکی تا بزرگسالی در اختیار بیماران قرار می گیرد. افراد به این شیوه می توانند وجود و یا عدم وجود بیماری اوتیسم را در بیماران تشخیص دهند. تست و پرسشنامه تشخیصی به صورت کارشناسی شده و براساس فاکتور ها و پارامتر های خاص طراحی شده اند. این تست ها مطابق با آخرین متدهای درمانی تائید شده در حوزه روان شناسی انجام می گیرد.

با یافتن آدرس مرکز اوتیسم مشهد و مراجعه به این مرکز می توانید در جریان مراحل و فرآیند های تشخیص این بیماری در کودکان و بزرگسالان قرار گرفته و اقدامات لازم در این زمینه انجام گیرد.

درمان روان شناسی اوتیسم کودکان نوجوانان و بزرگسالان

درمان کنترلی اوتیسم در مرکز فوق تخصصی و مجهز روان شناسی با نتایج موفقیت آمیز همراه می باشد. اوتیسم درمان قطعی نداشته، اما می توان با کمک درمان های روان شناسی شدت آن را کنترل نمود.

در مرکز تخصصی روان شناسی و مشاوره، درمان ویژه اوتیسم ویژه رده های سنی مختلف ارائه می شود:

  • کودکی
  • نوجوانی
  • بزرگسالی

نوع درمان ها با توجه به شرایط و میزان شدت اختلال و همچنین سن مراجع تعیین می شوند.

اوتیسم بزرگسالان

مراجعه به آدرس مرکز اوتیسم مشهد

اگر شاهد علائمی از رفتارهای غیرطبیعی در فرزندتان هستید، نسبت به تعیین وضعیت او بی تفاوت نباشید. در مرکز تخصصی مشاوره و روان شناسی؛ خدمات کامل تشخیص و درمان بیماران اوتیسمی ارائه می شود. تشخیص با کمک تست ها و پرسشنامه های تخصصی انجام گرفته و سطح اختلال تعیین می گردد. توصیه می شود از اتکا به مطالب بی پایه و اساس مندرج در سایت های غیرمعتبر بپرهیزید و اقدام واقعی جهت درمان داشته باشید.
در آدرس مرکز مشاوره تخصصی اوتیسم در مشهد خدمات درمان زیرنظر تیم متخصص روانشناسی و روانپزشکی ارائه می گردد. جهت رزرو وقت مشاوره و دریافت خدمات درمان، با شماره های مرکز در ارتباط باشید.

جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست