1. خانه
  2. مشاوره خانواده
  3. مرکز مشاوره خانواده در مشهد

مرکز مشاوره خانواده در مشهد

مشاوره خانواده

برنامه درمان مشکلات خانواده در مرکز مشاوره و روان شناسی مشهد بعد از تعیین علت اصلی مشکل زیر نظر روان شناس بالینی آغاز می شود.

خانواده و اهمیت آن

از ابتدای خلقت انسان تا به امروز، خانواده به عنوان اصلی ترین و مهمترین اجتماع تلقی می شده است. وابستگی ها و دلبستگی های بین افراد درون یک خانواده، از چارچوب های مادی فراتر است. تعلق خاطر افراد به اعضای خانواده شان به اندازه ای است که می توانند در بدترین شرایط، از فکر داشتن یکدیگر احساس تنهایی شان را فراموش کنند. شاید برخی نزاع ها، درگیری ها و قهرها بتوانند بین افراد یک خانواده فاصله بیندازند. این می تواند کمی ناامید کننده باشد. به همین جهت لازم است که در صورت بروز مشکل، به دنبال راه حل گشت. حفظ تعادل ارتباطات بین افراد خانواده، نظم و انسجام را در درون خانواده برقرار می کند.

مشاوره برای مشکلات خانوادگی

بروز تنش ها و اصطحکاک های کنترل نشده بین افراد می تواند آرامش را از همه افراد خانواده صلب کند. متعاقب آن رفع این تنش ها، خانواده را به قدرت جمعی و اقتدار می رساند. این مسئله، اهمیت و لزوم دریافت مشاوره خانواده را بیش از پیش اثبات می کند. دریافت مشاوره خانواده یکی از مهمترین گام هایی ست که افراد برای بازگرداندن آرامش به جمع خانوادگی شان می توانند انجام دهند. روانشناس با بررسی هرچه بهتر مشکلات موجود در روابطتان، راه حل های خوبی را برایتان ارائه می کند. جلسات مشاوره خانواده این مرکز به صورت فردی و یا اشتراکی برگزار می شوند. افراد می توانند با توجه به میزان همکاری سایر اعضای خانواده، مشاوره های لازم را کسب نمایند.

مرکز مشاوره خانواده در مشهد

حل مشکلات خانوادگی، به کمک درمانگر روانشناختی نیاز دارد. بدین منظور ابتدا لازم است که مشکل، زیر نظر روان شناس بالینی مورد بررسی و دقیق قرار گیرد. روان شناس بالینی، از هر گونه اقدام شتابزده برای شروع درمان اجتناب می کند. او با توجه به جلسه یا جلسات تشخیص، علت اصلی مشکل را به طور جامع بررسی و ارزیابی می کند. برنامه درمان بعد از تشخیص نهایی آغاز می شود که می تواند به حضور یک یا همه افراد خانواده نیاز داشته باشید. جهت شروع درمان مشکلات خانواده توصیه می شود نوبت اول تان را با روان شناس بالینی حاذق مرکز مشاوره و روان شناسی مشهد رزرو نمایید تا مشکل به طرز دقیق و موشکافانه بررسی شود. جهت رزرو وقت مشاوره تان با واحد پذیرش مرکز در ارتباط باشید.

مرکز مشاوره خانواده در مشهد
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست