1. خانه
  2. درمان افسردگی
  3. بهترین دکتر برای درمان افسردگی در مشهد

بهترین دکتر برای درمان افسردگی در مشهد

درمان افسردگی

بهترین دکتر برای درمان افسردگی در مشهد

بهترین دکتر برای درمان افسردگی در مشهد با کمک درمان های روانشناختی و روان درمانی، به کنترل اختلال افسردگی و علائم آن در مراجعین می پردازد.

لزوم توجه به مشکل افسردگی

افسردگی یک بیماری روانی با منشاء درونی است و گاه ممکن است حتی اطرافیان فرد نیز از آن آگاه نباشند. در افسردگی فرد از زندگی بیزار و خسته شده و تمایلی برای بودن کنار دیگران از خود نشان نمی دهد. گاه ممکن است اطرافیان رفتارهای او را، به اشتباه بی تفاوتی تعبیر کنند. فرد افسرده در پایین ترین سطح بروز احساسات و واکنش نسبت به اطرافیان و اتفاقات اطراف خود قرار دارد؛ نه با شادی های شان یا شنیدن اتفاقات خوب شاد می شود؛ نه با ناراحتی هایشان یا اتفاقات ناگوار حس همدردی نشان می دهد. در اکثر موارد اطرافیان از برخورد بی تفاوت فرد ناراحت شده و او را فردی بی احساس و بی عاطفه تلقی می کنند.

لزوم توجه به مشکل افسردگی

درمان افسردگی در مشهد

با توجه به وضعیت فرد افسرده، لازم است که هر چه سریع تر نسبت به کمک کردن به او، اقدام کنید. اگر علائم افسردگی را در یکی از اطرافیانتان مشاهده نمودید، گفتن “تو افسرده هستی” درد او را درمان نمی کند. در صورت مشاهده علائم افسردگی، باید به جای آنکه با او وارد بحث شوید و یا به زور بخواهید به حرفش بیاورید، از دکتر روانشناس درمانگر افسردگی کمک بگیرید.

درمان افسردگی در مشهد

عدم تمایل بیمار برای مراجعه به مشاوره

در صورت مقاومت بیمار نسبت به دریافت درمان، ضروری است که ابتدا خودتان تنهایی برای مشاوره به مرکز درمان افسردگی در مشهد مراجعه کنید. در این جلسه راهکارهای لازم جهت مواجهه درست با بیمار به شما آموزش داده می شود. یادتان باشد که اولویت شما باید درمان هر چه سریع تر او باشید. پیش از آنکه اقدامی خطرناک از او سر بزند. برای این منظور نوبت مراجعه به مطب بهترین دکتر روانشناس مشهد جهت دریافت درمان افسردگی را از قبل رزرو نمایید.

درمان افسردگی در مشهد
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست