1. خانه
  2. مشاوره شغلی
  3. مرکز روانشناس مشاوره شغلی دانشجویان

مرکز روانشناس مشاوره شغلی دانشجویان

مشاوره شغلی

روانشناس مرکز روانشناسی مشهد با ارائه بهترین مشاوره در زمینه شغلی به دانشجویان در یافتن یک کار مناسب با استعدادشان کمک می کند.

انتخاب یک شغل که بتوان در کنار آن به ادامه تحصیل نیز پرداخت تا حدودی مشکل می باشد. داشتن شغلی که به درآمد بیانجامد و لطمه ای به درس ها نزند کار آسانی نیست. اگر دانشجو به شغلی بپردازند که علاقه ندارد بی تردید خسته می شود. یک دانشجو می تواند به کارهای مختلفی بپردازد اما آیا هر کاری مناسب حال یک دانشجو است. بدون شک جواب منفی است. کار دانشجویی باید پاره وقت باشد. تا دانشجو بتوانند به درس های خود هم رسیدگی کند. هر چه بین شغل و رشته تناسب باشد برای آینده بهتر است.

از این رو برای یافتن یک شغل مناسب دانشجویان می توانند به مرکز مشاوره در مراجعه کنند. در این حالت با کمک و مشاوره روانشناس شاغل در این مراکز یک شغل مناسب را بیابند. مشاوران با تجربه بالا در می توانند در یافتن بهترین مسیر شغلی به این گروه از افراد کمک نمایند. یافت بهترین مرکز مشاوره شغلی برای دانشجو کار دشواری نخواهد بود. زیرا امروزه راه های بسیاری برای شناسایی مراکز و اطمینان از کار آن ها وجود دارد. روانشناس مستقر در مرکز روانشناسی، خدمات مشاوره ای شغلی دانشجویان را برگزار می کند. مراجعه به این مراکز کار دشواری نیست.

روانشناس مشاوره شغلی دانشجویان
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست