1. خانه
  2. مشاوره شغلی
  3. بهترین مرکز روانشناس و مشاوره شغلی دانشجویان

بهترین مرکز روانشناس و مشاوره شغلی دانشجویان

مشاوره شغلی

بهترین راه برای دانشجویان به منظور داشتن یک انتخاب مناسب در زمینه شغلی مراجعه به یک مرکز مشاوره و استفاده از راهنمایی روانشناس می باشد.

برخی از دانشجویان تمایل دارند که در کنار تحصیل در دانشگاه، شغلی را نیز انتخاب و از آن کسب درآمد نمایند. انتخاب یک شغل مناسب که همسو با رشته تحصیلی فرد باشد مزایایی را برای او دارد. از سوی دیگر تجربه یک کار دیگر می تواند در آینده به فرد کمک نماید. البته باید توجه شود که بهتر است در انتخاب شغل همخوانی ان با رشته مورد توجه قرار گیرد. زیرا در این حالت فرد علاوه بر کسب درآمد، تجربه نیز پیدا می کند. بین محیط کاری و دروس تدریس شده در دانشکاه تفاوت بسیاری وجود دارد.

دیدن آموزش تکمیلی در زمان دانشجویی سبب می شود تا فرد پس از پایان دانشگاه سابقه شغلی داشته باشد. در بهترین مرکز مشاوره شغلی اموزش های خوبی به دانشجویان داده می شود. بدین صورت آافرادی که نیاز به مشاوره دارند با مراجعه می توانند بهترین تصمیمی را بگیرند. تصمیم گیری در انتخاب شغل و یافتن آن نیاز به مشاوره دارد. که افراد می توانند به مرکز مشاوره مراجعه نموده و از یک روانشناس در مورد بهترین انتخاب شغلی مشورت تخصصی بگیرند.

بهترین راه برای دانشجویان به منظور داشتن یک انتخاب مناسب در زمینه شغلی مراجعه به یک مرکز مشاوره و استفاده از راهنمایی روانشناس می باشد.
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست