1. خانه
  2. مشاوره ازدواج
  3. تعداد جلسات مشاوره قبل از ازدواج

تعداد جلسات مشاوره قبل از ازدواج

مشاوره ازدواج

مشاوره قبل از ازدواج برای شروع زندگی مهم است که این مشاوره در تعداد جلسات خاصی برگزار می شود نتایج خوبی را برای زوجین به همراه دارد.

قبل از ازدواج دختر و پسر چه تعداد جلسه را باید بیایند؟ این جلسات مشاوره بر چه اساس سنجیده می شود؟

در مشاوره چه میگذرد؟

مشاور ازدواج با هر کدام از طرف ازدواج جداگانه صحبت می کند. تا به شناخت کلی از هرکدام برسد. مشاور با دو طرف باهم نیز گفتگو می کند. مشاوره همچنین در تعداد جلسات مشخصی درباره ی ویژگی های مشترک زوجین و احتمال موفقیت در ازدواج آن دو نیز صحبت می کند. هدف از این جلسات آن است که دو طرف به شناخت از هم برسند و در نهایت با کمک مشاور به این نتیجه برسند که کیس مناسبی برای ازدواج هم هستند یا نه.

ضرورت در انجام تست و مشاوره

ازدواج مسئله ای است که باید با دقت بررسی شود. مشکلاتی وجود دارد که ممکن است زوجین ندانند. مسئله زناشویی و ارتباط جنسی موردی است که در این جلسات بررسی می شود. میزان پرخاشگری، میزان تعهد، سلطه گر بودن، مشکلات عاطفی، اعتباد به مخدر و یا دارو خاص، میزان تسلط خانواده بر فرد و اختلالات روان شناختی از مسائلی ات که در جلسات خواستگاری مشخص نمیشود و در تعداد جلسات مشاوره معین می گردد.

تعداد جلسات مشاوره قبل از ازدواج برای هر زوج

ازدواج امر مقدسی است. قبل از ازدواج دختر و پسر باید هم توافق برسند که به جلسات مشاوره بیایند. اما سوالی که ابتدا می پرسند از تعداد این جلسات است. باید گفت تعداد جلسه به صورت میانگین بین ۳ تا ۱۰ جلسه است. اما در جلسه اول که زوجین مراجعه می کنند مشخص می شود که آیا باید تعداد جلسات را بیشتر کرد  یا خیر. مشاوره باعث میشود که زندگی بهتر و با شناخت بیشتری از هم شروع شود.بنابراین این گونه جلسات هر چقدر هم که باشد چون برای ساخت یک زندگی جدید است ارزش دارد و ضرر ندارد که هیچ فواید زیادی را برای زوجین به ارمغان می اورد.

تعداد جلسات مشاوره قبل از ازدواج
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست