1. خانه
  2. درمان افسردگی
  3. تلفن روانشناس درمان افسردگی تحصیلی در مشهد

تلفن روانشناس درمان افسردگی تحصیلی در مشهد

درمان افسردگی

تلفن روانشناس درمان افسردگی تحصیلی در مشهد

استرس دانش آموز ناشی از نگرانی کسب نتیجه به افسردگی می انجامد، میتوان درمان افسردگی تحصیلی را با دریافت تلفن روانشناس در مشهد شروع کرد.

امروزه در خانواده ها تحصیل اهمیت بسیاری دارد. والدین تلاش می کنند تا فرزندشان با درس خواندن بیشتر نتیجه بهتری در مدرسه و دانشگاه به دست آورد. فشارهایی که از سوی والدین به فرزند آنها وارد می شود در برخی از موارد استرس و اضطراب او را افزایش می دهد. افزایش اضطراب و عدم کنترل و برطرف کردن آن سبب افسرده شدن او می شود. با افسرده شدن شوق درس خواندن کمتر شده، فرد دچار افت تحصیلی می شود. با افت تحصیلی فشار خانواده بیشتر شده که در نتیجه افسردگی ادامه دار می شود. این نوع افسردگی آسیب های روحی جبران ناپذیری به دانش آموز و دانشجو وارد می کند. باید با مراجعه به مرکز مشاوره افسردگی و راهنمایی گرفتن از مشاور به فکر درمان آن بود.

درمان افسردگی تحصیلی در مشهد

سریع ترین راه بهبود افسردگی در نوجوانان و جوانان برقراری تماس با تلفن روانشناس در شهر مشهد است. ضمن مکالمه جدید ترین راهکارهای روز دنیا برای درمان افسردگی تحصیلی شرح داده می شود. سپس بر اساس تشخیص به صورت فردی یا تیمی درمان افسردگی تحصیلی شروع می شود.

درمان افسردگی تحصیلی در مشهد
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست