1. خانه
  2. مشاوره خانواده
  3. تلفن کلینیک درمانی روانشناس خانواده تخصصی مشهد

تلفن کلینیک درمانی روانشناس خانواده تخصصی مشهد

مشاوره خانواده

جهت حضور در کلینیک تخصصی روانشناسی و بهره مندی از خدمات درمانی مرکز، با شماره تلفن روانشناس خانواده مشهد ارتباط بگیرید.

اختلافات و مشکلات خانوادگی | کلید حل مشکلات چیست؟

بروز مشکلات در روابط بین اعضای خانواده امری اجتناب ناپذیر است. چرا که افراد اگرچه در یک خانه زندگی می کنند، اما خصوصیات اخلاقی و ویژگی های شخصیتی منحصر به فرد خود را نیز دارند. همین موجب می شود که گاهاً اختلافات سلیقه ای بین شان، کار دستشان بدهد و منجر به تشنج و دعوا شود. کار در آن بخشی سخت تر می شود که حتی در موارد بسیار نیز شاهد آن هستیم که تشابه این خصوصیات نیز می تواند سبب بروز ناسازگاری شود.

به همین جهت رسیدن به تعادل رفتاری و آرامش در خانواده امری حیاتی ست و کلید حل مشکلات، کمک گرفتن از راهکارهای روانشناس است. برای این منظور می توانید با شماره تلفن روانشناس خانواده مشهد ارتباط داشته باشید.

اختلافات و مشکلات خانوادگی کلید حل مشکلات چیست؟

مراجعه به مشاور خانواده تا چه حد ضروری است؟

روانشناس خانواده، با بررسی بهتر و دقیق تر عوامل ناسازگار در روابط درون خانواده، به تبیین یک برنامه مشخص برای حل مشکلات می پردازد. بدین منظور بهتر است که اعضای خانواده در جلسه و یا جلسات مشاوره با همان ترتیبی که تعیین می شود حضور یابند. نظم شرکت در جلسات برای رسیدن به نتیجه اثربخش و کارآمد، لازم است. بهتر است برای هماهنگی درست با برنامه از پیش تعیین شده توسط روانشناس، قبل از شرکت در هر جلسه درمان، با شماره تلفن روانشناس خانواده مشهد تماس گرفته و از منشی مربوط به درمانگرتان بخواهید تا زمان مناسبی را که روانشناس تان برای جلسه بعد مشخص کرده را به شما بگوید.

مراجعه به مشاور خانواده تا چه حد ضروری است؟

شماره تلفن روانشناس خانواده مشهد

جهت مراجعه حضوری و یا غیرحضوری در جلسات مشاوره می توانید با تلفن روانشناس خانواده مشهد تماس بگیرید. واحد پذیرش راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار داده و زمان و شرایط مناسب جهت حضور در مرکز را به شما اطلاع می دهد. بعد از تعیین زمان مورد نظر لازم است که در روز و ساعت مقرر در مرکز حضور یافته و مورد بررسی بالینی اولیه زیر نظر روانشناس قرار گرفته و برنامه مشخص حضور در جلسات مشاوره را دریافت نمایید.

تلفن روانشناس خانواده مشهد
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست