1. خانه
  2. مشاوره خانواده
  3. تلفن کلینیک روانشناسی و مشاوره خانوادگی مشهد

تلفن کلینیک روانشناسی و مشاوره خانوادگی مشهد

مشاوره خانواده

با ارتباط با شماره تلفن های مستقیم واحد پذیرش کلینیک روانشناسی و مشاوره خانوادگی مشهد می توانید نوبت مشاوره تان از روانشناس بالینی را دریافت کنید.

بروز مشکلات خانوادگی

در خانواده های سنتی به دلیل اینکه مسائل تنها با صلاحدید بزرگتر خانواده انجام می شد مشکلات کمتر بود. زیرا افراد با سن کمتر عادت داشتند تا طبق دستور بزرگ خانواده اقدام کنند. اما در خانواده های امروزی هر فرد نظرات خود را اعلام می کند. اگر اعضا خانواده برخورد صحیحی با یکدیگر را بلد باشند، می توانند به تفهم برسند. اما غالبا مهارت ارتباطی بین اعضا خانواده وجود ندارد. به همین دلیل مشاهده می شود که مشکلات در حال افزایش است.

دریافت مشاوره از روانشناس خانواده

دریافت مشاوره از روانشناس خانواده

برای حل مشکلات ایجاد شده در خانواده باید به سراغ روانشناس خانواده رفت. روانشناس با بررسی بالینی، به ارزیابی دقیق مسائل می پردازد. در کلینیک روانشناسی و مشاوره خانوادگی مشهد، بستر مشاوره حضوری برای خانواده ها فراهم شده است اعضا خانواده می توانند در جو صمیمی مرکز مشاوره خانواده به بیان مشکلات بپردازند. سپس با کمک برنامه های مشخص درمان روانشناختی، به حل آنها پرداخته می شود.

کلینیک روانشناسی و مشاوره خانوادگی مشهد

کلینیک روانشناسی و مشاوره خانوادگی مشهد

در کلینیک روانشناسی و مشاوره خانوادگی مشهد بهترین و کاملترین خدمات روانشناختی برای مراجعین ارائه می شود. با حضور در جلسات مشاوره می توانید مسائل و مشکلاتتان را به شیوه ای اصولی تر مورد بررسی قرار دهید. روانشناس خانواده با بررسی دقیق و بالینی مشکلات ارتباطی بین افراد درون خانواده، علت اصلی ناسازگاری ها را شناسایی می کند. جهت دریافت نوبت مشاوره و مراجعه به کلینیک، با واحد پذیرش در ارتباط باشید.

کلینیک روانشناسی و مشاوره خانوادگی مشهد
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست