1. خانه
  2. درمان افسردگی
  3. درمان افسردگی به روش tDCS در مشهد

درمان افسردگی به روش tDCS در مشهد

درمان افسردگی

درمان افسردگی به روش tDCS در مشهد

درمان افسردگی شدید و خفیف با استفاده از روش تخصصی tDCS امکانپذیر می باشد که خدمات تخصصی مرتبط با آن در مرکز روانشناسی مشهد ارائه می شود.

افسردگی یکی از بیماری های روحی است که در افراد با شدت های مختلفی بروز می نماید. بسته به شدت این بیماری در هر فرد از درمان های دارویی و غیر دارویی برای آن استفاده می شود. غالب افراد تمایل دارند تا از روش های غیر دارویی در درمان استفاده شود. زیرا که خوردن دارو به صورت منظم برایشان دشوار است. از سوی دیگر همواره در مورد عوارض دارو نگران می باشند. به همین دلیل است که با روش های به روز درمان اختلال افسردگی انجام می گیرد. یک روش بسیار موثر در درمان افسردگی روش جدید tDCS است.

روش tDCS یک روش تخصصی است که با تحریک مغز با جریان الکتریکی به درمان آن می پردازد. این درمان بسیار تخصصی است و باید در انجام آن دقت شود. این روش درمانی در کلینیک روانشناسی در شهر مشهد زیر نظر متخصص روانشناسی ارائه می شود. پیشنهاد این روش درمانی برای افراد تنها بر اساس بررسی دقیق از سمت روانشناس متبحر انجام می گیرد. برای تمامی افراد این امکان وجود دارد که در صورت صلاحدید روانشناس این روش درمانی به کار گرفته شود.

وجود روش های مختلف در درمان افسردگی شرایطی را ایجاد کرده تا افراد بر اساس سلیقه و حس خویس که دارند شیوه درمان را انتخاب کنند. البته این انتخاب پس از پیشنهاد روانشناس انجام می گیرد.

درمان افسردگی به روش tDCS
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست