1. خانه
  2. درمان افسردگی
  3. درمان افسردگی مالیخولیایی در مشهد

درمان افسردگی مالیخولیایی در مشهد

درمان افسردگی

درمان افسردگی مالیخولیایی در مشهد

افسردگی مالیخولیایی نوعی افسردگی شدید است که فرد احساس غم و اندوه فراوان دارد و برای درمان باید به مرکز روانشاسی مشهد مراجعه کند.

افسردگی مالیخولیایی

این نوع افسردگی شدید با غم و اندوه آمیخته شده است و هیچ چیز باعث شادی فرد نمیشود. حتی این افراد با مشاهده ی شادی نیز دچار اندوه میشوند. این افراد تمرکز و انرژی پایینی دارند. احساس رضایت از زندگی نمیکنند و این بیماری تمامی ابعاد زندگی آن ها را در بر می گیرد. این احساسات باعث میشود که فرد میل به شغل و فعالیت های روزانه اش را از دست بدهد . به طور کلی افسردگی مالیخولیایی زندگی فرد را مختل می کند و برای درمان باید به کلینیک های روانشناسی مشهد مراجعه کند تا بتواند زندگی خود را بهبود ببخشد.

علامت های افسردگی

بیشتر افراد مبتلا به افسردگی علائمی عادی دارند اما تعدادی از آن ها به صورت شدیدتر در آن ها ظهور میکند. بی علاقگی به زندگی  نشانه افسردگی است. فرد با شنیدن اخبار ناخوشایند کنترلش را از دست می دهد. بی انرژی، خستگی، پرخاشگری، تغییر اشتها، اخنلال در خواب از دیگر نشانه ها است. افرادی که افسردگی مالیخولیایی دارند در موارد حادتر صداهایی را می شنوند و تصاویری می بینند که وجود خارجی ندارد. علائم افسردگی مالیخولیایی در ابتدای صبح شدید تر ظاهر میشود اما قابل درمان است و کافی است فرد با نوبت گیری از مرکز روانشناسی مشهد به این بیماری خاتمه دهد.

درمان افسردگی مالیخولیایی در مشهد

افسردگی مالیخولیایی درمان دارد کافی است بیمار به روانشناس مراجعه کند تا روانشناس با استفاده از روش درمان او را معالجه کند. برای درمان ممکن است که از دارو درمانی استفاده شود. در مواقعی با روان درمانی این بهبود حاصل میشود. گروه درمانی نیز یکی از روش های معالجه است. روانشناس با صلاح دید خود و با توجه به شرایط بیمار یکی از روش ها را اتخاذ میکند تا بیمار به زندگی عادی خود بازگردد.

جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست