1. خانه
  2. درمان افسردگی
  3. دکتر روانشناس تخصصی افسردگی خلقی فصلی مشهد

دکتر روانشناس تخصصی افسردگی خلقی فصلی مشهد

درمان افسردگی

دکتر روانشناس تخصصی افسردگی خلقی فصلی مشهد

دکتر روانشناس تخصصی افسردگی خلقی فصلی مشهد نشانه های افسردگی فرد و میزان پیشرفت آن ها را بررسی می کند تا آن را درمان کند.

به وجود آمدن خلق پایین و افسرده در فرد خصوصا در اول صبح و احساس کمبود انرژی و علاقه ی کم به زندگی از نشانه های افسردگی خلقی فصلی است. این نوع افسردگی با الگویی منظم در پاییز و زمستان پدیدار می شود. مراجعه به دکتر روانشناس تخصصی افسردگی خلقی فصلی می تواند درمانگر فرد مبتلا باشد. وی به مراجعه کننده کمک می کند تا کم شدن ارتباطش با دیگران را برطرف کند. این نوع از افسردگی ممکن است برای هر فردی پیش آید. افسردگی سبب می شود که فرد انگیزه ای برای انجام کارهای خود نداشته باشد. عدم توجه به درمان ممکن است سبب ایجاد اختلال در زندگی رومزه فرد شود. افسردگی خلقی فصلی به ارائه راهکار به راحتی قابل درمان است و جای نگرانی برای آن وجود ندارد.

درمان افسردگی خلقی فصلی در مشهد

زمانی که فرد متوجه احساس انرژی و مشکلات خلقی در خود شد باید به مرکز مشاوره مراجعه کند. روانشناس متخصص می تواند به سرعت در مورد ابتلا او به افسردگی فصلی اعلام نظر کند. برای اطلاع از آدرس مطب روانشناس مجرب می توان از طریق سایت های مرتبط با حوزه روانشناسی یا سایت هایی که به معرفی مراکز برتر می پردازند مراجعه کرد.

 

افسردگی خلقی فصلی مشهد
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست