1. خانه
  2. درمان افسردگی
  3. دکتر روانشناس درمان افسردگی دوقطبی در مشهد

دکتر روانشناس درمان افسردگی دوقطبی در مشهد

درمان افسردگی

دکتر روانشناس درمان افسردگی دوقطبی در مشهد

دکتر روانشناس در مرکز تخصصی مشهد با بررسی دقیق عملکرد افراد افسرده اختلال افسردگی دوقطبی راهکارهای مفیدی برای درمان آنان ارائه می دهد.

اختلال دو قطبی

اختلال دوقطبی یک اختلال روانی است که در آن فرد تغییرات شدید خلق و خو را تجربه میکند. اختلال دوقطبی باعث دوره های رفتاری متفاوت در فرد می شود. متوسط سن بروز این بیماری ۲۵ سال است. افراد مبتلا در مدیریت رفتارهای روزانه خود دچار چالش می شوند. همچنین آنان در روابط عاطفی نیز مشکل دارند. اختلال دوقطبی یا همان شیدایی درمان دارد و افراد میتوانند با مراجعه به مشاور در مشهد این افسردگی را درمان کنند.

نشانه های اختلال دو قطبی

افراد دو قطبی دارای علائم خاصی هستند. آنان به سرعت تحریک میشوند و واکنش نشان میدهند. سریع فکر میکنند و سریع صحبت میکنند. صداهایی را می شنوند که دیگر افراد قادر به شنیدن آن نیستند. ایده های فراوان به ذهنشان می رسد و سریع از ایده ای به ایده ی دیگز می پرند. احساس خوشحالی و هیجان دارند حتی زمانی که شرایط برایشان خوب نیست. بر روی یک موضع نمیتوانند متمرکز شوند و فکر میکنند قادر به انجام هرکاری هستند.احساس عجیب بودن و متفاوت بودن میکنند و ممکن است که تصمیمات ناگهانی بگیرند. در خواب خود به مشکل برمیخورند. افسردگی دوقطبی در مشهد درمان دارد که افراد میتوانند با مراجعه به مرکز مشاوره و روانشناسی مشهد مشکلاتشان را با فرد متخصص در میان بگذارند.

درمان افسردگی دو قطبی در مشهد

هر بیماری تعدادی علائم دارد که در افراد مشترک می باشد و این گروه از نشانه ها درمان افراد را سهل تر می نماید از سوی دیگر تقسیم بیماری به چند گروه موجب تفاوت در علائم در آنها می باشد. اختلال افسردگی در برخی از بیماران به صورت شخصیت دو قطبی بروز می کند که تشخیص آن از اهمیت بسیاری برخوردار است. دکتر روانشناس در شهر مشهد بیماران مبتلا به افسردگی را از هر نظر بررسی می نماید.

درمان افسردگی دوقطبی در مشهد
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست