1. خانه
  2. مشاوره طلاق
  3. دکتر متخصص مشاوره بعد از طلاق مشهد

دکتر متخصص مشاوره بعد از طلاق مشهد

مشاوره طلاق

دکتر متخصص مشاوره به زن و مرد پس از طلاق در مشهد کمک می کند تا بتوانند از آسیب های طلاق در امان باشند و بتوانند زندگی خود را از نو بسازند.

مزایای استفاده از مشاوره‌ طلاق

مشاوره طلاق مزایای بسیاری دارد. مهم ترین مزیت آن این که فردی که دوران جدایی را سپری می کند میتواند با کسی درد و دل کند که او را نصیحت نمی کند. بسیاری از افراد پس از طلاق به خاطر قضاوت دیگران و یا کنجکاوی با کسی در مورد درد درون خود حرف نمیزنند. اما مشاوره پس از طلاق در مشهد در کنار فرد است تا حرف های او را گوش دهد و بهترین پیشنهادات را به او بدهد. در این جلسات در مورد تربیت کودکان زوجین پس از طلاق صحبت می شود. زیرا کودکان نیز از آسیب های طلاق در امان نیستند. مشاوره کمک می کند که عصبانیت، خشم و احساسات منفی خود را بروز دهید و آن را تخلیه کنید.  مشاور همچنین راهکار هایی برای مدیریت احساس ارائه می دهد تا فرد بتواند از گذشته جدا شود و زندگی خود را نو سازد.

مشاوره بعد از طلاق در مشهد

بسیاری از افراد پس از طلاق نمی توانند به زندگی عادی خود یازگردند. ممکن است این افراد در ازدواج خود دچار آسیب شده اند. همچنین فکرمی کنند که نمی توانند به زندگی عادی برگردند. بعضی افراد پس از جدایی حس می کنند که ارزش ندارند و لایق زندگی نیستند. در اینجت مشاوره پس از طلاق به کمک افراد در مشهد می آید تا آن ها را راهنمایی کند. در طول جلسات مشاوره به مراجعین کمک می شود که بتوانند از آسیب های طلاق دور شوند و زندگی جدیدی را شروع کنند. مراجعین می توانند هم از خدمات حضوری استفاده کنند و هم به صورت آنلاین با مشاورین در ارتباط باشند. افراد باید دانند که با طلاق زندگی به پایان نمی رسد بلکه مرحله ی جدیدی آغاز می شود. مرحله ای که با یاری از متخصصین برای فرد شادی و آرامش به ارمغان می آورد.

مشاوره بعد از طلاق مشهد
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست