1. خانه
  2. مشاوره ازدواج
  3. دکتر متخصص مشاوره دوستی قبل از ازدواج در مشهد

دکتر متخصص مشاوره دوستی قبل از ازدواج در مشهد

مشاوره ازدواج

دکتر متخصص مشاوره دوستی قبل از ازدواج در مشهد

این که دوستی قبل از ازدواج چه مشکلاتی را در زندگی پیش می آورد سوالی است که دکتر متخصص در مرکز مشاوره مشهد به آن پاسخ می دهد.

اشتباهات در دوران دوستی

دوران دوستی ممکن است با اشتباهاتی همراه باشد. یکی از این اشتباهات نادیده گرفتن ارزش ها و باور های خود فرد است. زمانی که مرد و یا زنی از دیگری خوشش می آید ممکن است برای جذب طرف مقابل از معیارهای خود چشم بپوشد. این کار باعث می شود که فرد در طول مدت دوستی به خاطر بر طرف نشدن نیاز های خود دچار سرخوردگی شود. این افراد پس از ازدواج هم آسیب می یینند. ارتباط عاشقانه در دوران دوستی فقط دردسر ساز است. زمانی که دو نفر عاشق هم شوند نقاط ضعف و کاستی های طرف مقابل را نمی بیند. این مسئله باعث می شود که پس از ازدواج از آن مطلع شود و در نتیجه سرخورده شود. بسیاری از افراد امید دارند که طرف مقابلشان بعد از ازدواج تغییر کند و این مسئله ممکن است آنان را به سمت انتخاب نادرست سوق دهد.

مشاوره دوستی قبل از ازدواج در مشهد

دوست قبل از ازدواج مزایا و معایب خاص خود را دارد. مهم ترین مزایا آن این است که فرد میتواند با رفت و آمد طرف با خصوصیات طرف مقابل کمی آشنا شود. معایب آن هم این است که ممکن است فرد وابسته طرف مقابل شود و انتخاب او را دچار چالش کند. در دورا دوستی طرفین باد بدون هیچ تعارفی اهداف خود را از ازدواج بازگو کنند. زیرا ممکن است بسیاری فقط برای تفریح و سرگرمی و همچنین برای فرار از تنهایی وارد رابطه شوند. این مسئله باعث می شود که فرد آسیب ببیند. به همین منظور توصیه می شود که زوجین در دوران دوستی به مشاوره مراجعه کنند. مشاور با بررسی اهداف و اولویت های هر کدام از طرفین می سنجد که چه قدر این ازدواج موفقیت آمیز است.

مشاوره دوستی قبل از ازدواج در مشهد
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست