1. خانه
  2. مشاوره خانواده
  3. دکتر مشاور و روانشناس خانواده مثبت گرا

دکتر مشاور و روانشناس خانواده مثبت گرا

مشاوره خانواده

اگر دوست داری که جو شادی در خانواده شما حاکم باشد باید به دکتر روانشناس و مشاور متخصص در امر آموزش خانواده مثب گرا مراجعه نمایید.

دکتر مشاور و روانشناس خانواده با هدف ایجاد فضایی مناسب در محور خانواده، و ایجاد حس شاد در اعضا خانواده مشاوره های لازم را ارائه می دهد. این مشاور معیار های روانشناسی لازم را در این حیطه اجرایی خواهد نمود. نگرش یک خانواده، مساوی با نگرش تمامی آحاد جامعه است. در بنیان خانواده به عنوان ریشه اصلی جامعه می توان تمامی اصول مرتبط با حوزه های مثبت در جامعه را پی ریزی نمود. اصولی که با دقت و توجه در آن می توان شاهد بازتاب هایی بی بدیل در سطح جامعه بود. از این رو دکتر مشاور و روانشناس خانواده با تکیه در دانش و تجارب علمی و روانشناسی، ایجاد مسیری رو به نگرش ها و افق های مثبت را برای خانواده، هدف قرار داده است.

روانشناس خانواده مثبت گرا

برای روانشناس خانواده خوب بودن شرایط در خانواده اهمیت بسیاری دارد. او تلاش دارد که اعضا خانواده مثبت گرا باشند زیرا که این امید آفرین است. یه میزانی که امید در یک خانواده بالا باشد تلاش نیز افزایش می یابد. مطب مشاور خانواده مثبت گرا با هدف کمک به نگرش صحیح در خانواده تاسیس شده است. تمامی خانواده ها می توانند از جلسات برگزار شده استفاده کنند. این جلسات به صورت عمومی و یا به طور خاص برای هر خانواده قابل برگزاری هستند.

روانشناس خانواده مثبت گرا
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست