1. خانه
  2. مشاوره ازدواج
  3. سایت رسمی مشاوره ازدواج حضوری در مشهد

سایت رسمی مشاوره ازدواج حضوری در مشهد

مشاوره ازدواج

سایت رسمی مشاوره ازدواج حضوری در مشهد

مشاوره ازدواج به صورت حضوری که در شهر مشهد برگزار می شود که برای دریافت نوبت مشاوره می توانید به سایت رسمی کلینیک مشاوره سر بزنید.

ازدواج امر مقدس الهی است که باید خیلی مهم و ویژه بدان توجه نشان داد، نباید ساده گذشت. این روز ها که بازار اعتماد کم شده است تصور خانواده ها این است که ازدواج برای منظوری دارد صورت می گیرد و هدف تنها تشکیل و آرامش خانواده نمی باشد. حال دختر و پسر و یا خانواده های دو طرف می توانند با رفتن به کلینیک و سایت های مشاوره ای ازدواج خیالشان را از بابت طرف مقابل و جنس مخالف راحت کند.

در کلینیک روانشناسی مشاور با دختر و پسر مزاجعه کننده صحبت می کند. پس از آن تست های مختلفی از این دو به عمل می آید تا شخصیت آن ها برای مشاور شناخته شود. پس از تست گرفتن و مشخص شدن نتیجه مشاور به تحلیل شخصیت دو نفر می پردازد. طی این مراحل می توان به نتیجه نهایی در مورد مناسب بودن یا نبودن دو نفر برای ازدواج رسید.

مشاوره ازدواج حضوری در مشهد

مشاوره ازدواج برای این است که میزان تناسب دو نفر تعیین شود. با این عمل مشاور می تواند به آن ها در مورد نتیجه ازدواجشان اطلاع دهد. البته که مشاور تنها به راهنمایی افراد می پردازد. تصمیم نهایی بر عهده خود زوجین است. این مشاوره در مشهد به صورت حضوری و در فضایی صمیمی انجام می شود.

مشاوره ازدواج حضوری در مشهد
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست