1. خانه
  2. مشاوره جنسی
  3. کلینیک مشاوره درمان اختلالات جنسی زنان مشهد

کلینیک مشاوره درمان اختلالات جنسی زنان مشهد

مشاوره جنسی

دکتر سکس تراپ خانم در مرکز مشاوره مشهد با استفاده از برنامه های درمان روانشناختی به حل مشکلات و اختلالات جنسی در زنان می پردازد.

مشکلات زناشویی و جنسی در خانواده

روابط زناشویی، یکی از مهمترین پایه های تشکیل دهنده خانواده است. اگر زوجین نتوانند در روابط زناشویی و جنسی شان به ارضاء نیازهایشان دست پیدا کنند، علاوه بر آنکه دچار برخی مشکلات ثانویه روانشناختی می شوند، این مسئله می تواند آرامش و ثبات در بین کل افراد تشکیل دهنده خانواده را تحت الشعاع خود قرار دهد. لازم است به این اشراف داشته باشیم که مشکلات و اختلالات جنسی در زنان، اغلب ریشه های روانشناختی دارند، یعنی نیاز نیست که لزوماً دارو مصرف شود. بلکه در بیشتر موارد می توان با کمک روانشناس سکس تراپ و حل مشکلات روانشناختی او، به درمانش پرداخت. از آنجایی که تمایلات جنسی زنان، نقش مستقیم در ایفای نقش مادر شدن دارد، توجه به مسئله درمان حساسیت فوق العاده تری پیدا می کند.

مشکلات شایع جنسی زنان

بیشتر مشکلات و اختلالات جنسی در زنان، روانشناختی هستند و با درمان علت اصلی، ثبات لازم به وجود می آید. اغلب این مسائل ریشه هایی در کودکی و نوجوانی داشته و به خاطرات تلخ این دوران و شیوه های ناصحیح تربیتی والدین باز می گردد. از همین رو توجه به درمان این خاطرات، نقش مستقیم در بهبود تمایلات جنسی شان دارد.

مهمترین و شایع ترین انواع اختلالات رابطه جنسی در زنان، عبارت اند از:

  • کمبود میل جنسی
  • تنفر جنسی
  • مشکل در حس برانگیخته شدن جنسی
  • آلت هراسی
  • مقاومت های غیرارادی و جمع کردن خود در هنگام برقراری رابطه و به ویژه دخول
  • درد حین مقاربت که اغلب از جلوگیری و ممانعت از دخول و برانگیخته نشدن، منشا می گیرد
  • افسردگی بعد از رابطه جنسی
  • و…

[su_note note_color=”#6675ff” text_color=”#ffffff”]عدم نظارت و مراقبت کافی والدین از فرزند، به ویژه در خانواده های پر جمعیت، گاه می تواند با بروز اتفاقات ناخواسته همراه شود که در سنین بالاتر، پیش زمینه های بروز انواعی از اختلالات جنسی را می تواند سبب شود.[/su_note]

مشاوره درمان اختلالات جنسی زنان مشهد

روانشناس سکس تراپیست، برای انواعی از مشکلات جنسی شایع در روابط جنسی زنان و مردان، پروتکل های ویژه درمان را ارائه می کند. این درمان ها می توانند شامل انواع از درمان های روانشناسی و یا در صورت لزوم روانپزشکی باشند. سکس تراپ با بررسی و آنالیز مشکل اصلی، راه حل مناسب را پیشنهاد می کند. هرچند سکس تراپ در کار خود متخصص است اما میزان صداقت و همکاری مراجع با روند تشخیص اولیه، کمک بزرگی به برنامه درمان اختلالات جنسی زنان می کند. جهت دریافت وقت مشاوره اولیه و رزو نوبت، با واحد پذیرش در ارتباط باشید.

كلينيک مشاوره درمان اختلالات جنسی زنان مشهد
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست