1. خانه
  2. روانشناس بالینی
  3. لیست مراکز خوب مشاوره و روانشناسی مشهد

لیست مراکز خوب مشاوره و روانشناسی مشهد

روانشناس بالینی

در مرکز مشاوره و روانشناسی مشهد لیست کامل خدمات روانشناختی خانواده، زناشویی، ازدواج، زوج درمانی، درمان افسردگی، اضطراب، وسواس و… ارائه می گردد.

درمان بیماری های روانی و اختلالات روانشناسی، حساسیت های ویژه ای دارد و از همین رو، جستجو در لیست مراکز خوب مشاوره و یافتن یک مرکز معتبر و با خدمات دهی مناسب، برای دریافت مشاوره حرفه ای اهمیت دارد.

انتخاب روانشناس خوب

انتخاب دکتر، برای تمام درمان ها مهم است و این مسئله برای انتخاب روانشناس حساس تر است. در درمان های روانشناختی، هدف اصلی درمان، روح و روان مراجع است و اگر مراجع حال خوبی از مراجعه به مرکز نداشته و یا نتواند با روانشناس خود ارتباط مناسب برقرار کند، روند درمان یا متوقف شده و یا خیلی کند پیش خواهد رفت. اگر مراجع شما، از روانشناس خود خوشش بیاید، همه سعی خود را خواهد کرد به مشاوره هایش عمل کند. علاوه بر این، فضای محیط درمان نیز برای بیماران مهم بوده و در روند درمانشان نقش دارد.

از همین رو انتخاب یک روانشناس خوب اهمیت بالایی برای درمان های روانشناسی دارد.

لیست مراکز خوب مشاوره

برای آنکه بتوانید به مراکز مشاوره مشهد دسترسی داشته باشید، شاید اولین انتخاب تماس با مرکز اطلاعات ۱۱۸ شهر و گرفتن شماره تلفن مشاورین و روانشناسان باشد. اما آنچه که مرکز اطلاعات در اختیارتان قرار می دهد به تخصص مشاورین و روانشناسان هیچ اشاره ای نشده و بنابراین نمی توانید هیچ گونه اطلاعاتی از خدماتی که در مرکز ارائه می شود داشته باشید و ناچار به مراجعه به این مراکز و مشاهده مستقیم هستید، که کار دشوار و زمانبری ست. برای آنکه بتوانید سریعتر درمان بیمارتان را دریافت کنید، لازم است که به لیست مراکز خوب مشاوره دسترسی داشته باشید.

مراکز مشاوره و روانشناسی مشهد

برای ارتباط با روانشناس خوب مشهد با تخصص مورد نظرتان می توانید با شماره های حوزه مربوطه ذکر شده در جدول زیر، تماس بگیرید:

مشاوره خانواده

مشاوره کودک و نوجوان

مشاوره زناشویی

مشاوره پیش از ازدواج

۰۹۱۵۰۸۰۰۸۷۰

درمان اختلالات جنسی

درمان زودانزالی

درمان افسردگی

درمان وسواس

۰۹۱۵۰۸۰۰۸۷۰

مشاوره شغلی

مشاوره تحصیلی

نوروفیدبک و tDCS

دارو درمانی

۰۹۱۵۰۸۰۰۸۷۰

مشاوره و روانشناسی مشهد
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست