1. خانه
  2. مشاوره شغلی
  3. مرکز مشاوره شغلی در مشهد

مرکز مشاوره شغلی در مشهد

مشاوره شغلی

دریافت راهنمایی های شغلی و کاری در مرکز مشاوره و روان شناسی مشهد به شما در تصمیم گیری های بهتر در زمینه حرفه تان کمک می کند.

دریافت مشاوره شغلی

شغل هر فرد، تعیین کننده بسیاری از تصمیمات مهم در زندگی او بوده و خواه یا ناخواه، بر مسیر زندگی اش اثر می گذارد. به همین جهت توجه به کیفیت آن و میزان سطح رضایتمندی فرد از حرفه ای که به آن مشغول است، اهمیت ویژه دارد. مشاوره شغلی، فرصتی برای تمام افرادی است که می خواهند بازبینی درستی بر روی حرفه شان داشته باشند.

مخاطبین دریافت مشاوره شغلی می توانند یکی از افراد زیر باشند:

  • دانشجویان و محصلین جویای کار
  • فارغ التحصیلان بیکار دانشگاه ها
  • افرادی که می خواهند یک شغل جدید را آغاز کنند
  • افرادی که قصد اشتغالزایی دارند
  • افراد مشغول به کاری که از وضعیت شغلی شان راضی نیستند
  • و…

مشاوره شغلی به همه این افراد کمک می کنند تا بتوانند مسیر زیباتری را برای ادامه زندگی شان بچینند.

مشاوره دانشجویان

دانشجویان و محصلین، یکی از مهم ترین گروه هایی هستند که به دنبال یک شغل مناسب می گردند. اغلب این افراد می خواهند به جای تلف کردن وقتشان، مسیر شغلی شان را زودتر تعیین نموده و مهارت هایشان را بالا ببرند. برخی از این افراد نیز به دنبال کسب درآمد برای تامین هزینه های تحصیل شان هستند. گاه شاهد آن هستیم برخی از این افراد به دلیل اشتباهات و تصمیمات شتابزده ای که در مسیر شغلی شان می گیرند، نسبت به ادامه تحصیل مردد شده و حتی در مواردی از ادامه تحصیل دست می کشند. برخی نیز در طول کار دچار شعارزدگی هایی می شوند که آنها را از درس و تحصیل دور می کند.

شاید شما هم با خود می گویید، مگر چند نفر با درس خواندن دکتر حسابی می شوند! ما به شما می گوییم، مگر چند نفر با درس نخواندن بیل گیتس شده اند؟!

برخی از افراد به خیال خام بیل گیتس شدن! درس را به بهانه کار کنار می گذارند. فردی که نتواند بین درس و کار موازنه را حفظ کند، شانس موفقیت و سخت کوشی اندکی خواهد داشت. مشاوره شغلی به این افراد کمک می کند بتوانند به جای شعارزدگی، بین کار و تحصیل شان تعادل برقرار کنند.

مشاوره شغلی فارغ التحصیلان

دومین گروه مهمی که به مشاوره شغلی نیازمندند، فارغ التحصیلان دانشگاه ها هستند. این افراد به یکباره از محیط درس و دانشگاه خارج شده و برخلاف تصورشان با وضعیتی مواجه هستند که رشته تحصیلی شان هیچ کاربردی نداشته و نمی دانند باید چه کنند. دیدگاه آرمانی این افراد نسبت به اشتغال، موجب می شود که اغلب نتوانند مشاغل واقعی را ببینند و این گونه متصور شوند که کار پیدا نمی شود. مشاوره شغلی، راهکارهای روشن و اجرایی را پیش روی این گروه از متقاضیان می گذارد.

مشاوره شغلی کارآفرینان

اختلاف در تیپ های شخصیتی افراد موجب می شود که گروهی از افراد، نگرش های کارآفرینی داشته باشند و اشتغال را، فراتر از یافتن یک شغل برای خودشان ببینند و تمایل داشته باشند که همزمان با کسب درآمد، برای سایرین نیز ایجاد اشتغال کنند. این افراد نیز یکی از مهمترین مخاطبین دریافت مشاوره های شغلی هستند که به راهنمایی های قابل اجرا نیاز دارند.

ارائه مشاوره کسب و کار به این دسته از افراد، می تواند راه را برایشان ساده تر کند.

مشاوره شغلی در مشهد به افراد شاغل چه کمکی میکند؟

شغل افراد لازم است که با تیپ های شخصیتی شان همخوانی داشته باشد و اگر با روحیاتشان سازگاری نداشته باشد، کسالت بار و نفس گیر خواهد شد.
اغلب افراد از این غافلند که مشکلاتی که در طول کار با آن ها روبرو هستند، از کیفیت کار و زندگی شان کاسته و نارضایتی های شغلی و گاهاً افسردگی های خفیفی را می تواند در آنان ایجاد کند. آنان شغل را تنها یک منبعی برای کسب درآمد قلمداد کرده و بازنشستگی را، آزادی می دانند. در حالی که مشاوره شغلی می تواند به این افراد کمک کند تا برای مشکلاتی که در طول کار با آن ها روبرو هستند، راه حل های ساده و اجرایی داشته باشند.

مرکز مشاوره شغلی در مشهد

راهنمایی گرفتن از افرادی که دید جامعی نسبت به مشاغل روز ندارند، می تواند مسیر زندگی تان را به جهتی اشتباه سوق دهد. توصیه می شود تصمیم گیری های شغلی تان را از فردی آگاه و متخصص دریافت کنید. با مراجعه به لیست مراکز مشاوره شغلی در مشهد می توانید از بهترین خدمات و راهنمایی ها بهره مند شوید.

لیست مراکز مشاوره شغلی در مشهد
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست