1. خانه
  2. مشاوره مذهبی
  3. مرکز تخصصی مشاوره خانواده مذهبی در مشهد

مرکز تخصصی مشاوره خانواده مذهبی در مشهد

مشاوره مذهبی

خانواده های مذهبی که در مورد مشاوره حساسیت دارند می توانند با مراجعه به مرکز مشهد، زیر نظر کارشناسان معتمد مشکلات خود را حل نمایند.

نکات اخلاقی مشاوره در مورد خانواده و مسائل مذهبی در مرکز تخصصی مشاوره مشهد مورد توجه قرار داده می شود. خانواده های مذهبی در مورد شیوه های مشاوره حساسیت های خاصی دارند. این گروه از افراد تمایل دارند که با روانشناسانی که معتقد و مقید هستند ارتباط بگیرند. به همین دلیل نمی توانند به راحتی به هر مرکز مشاوره مراجعه کنند. حساسیت در انتخاب مرکز مشاوره از ویژگی های خاص این گروه از خانواده ها می باشد. نگرانی این گروه از خانواده ها قابل احترام است. از این رو در برخی از مراکز مشاوره خانواده از افراد مذهبی برای پاسخگویی به این گروه از افراد استفاده شده است. راه های حل اختلاف ارائه شده توسط این مشاوران دقیقا برگرفته از آموزه های دینی می باشد.

تمامی مشکلات ایجاد شده به راحتی قابل حل است. البته این راحتی در صورتی است که تمامی اعضا خانواده همکاری داشته باشند. برای بهره گیری از راهنمایی ها در مورد مشکل خانواده مراجعه به مطب مشاوران مذهبی به صورت حضوری اهمیت بالایی دارد. توصیه می شود برای بازگشت به روال عادی با مشاور های تخصصی در مرکز مشاوره مشهد، گفتگو کنید.

مرکز مشاوره خانواده مذهبی
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست