1. خانه
  2. مشاوره خانواده
  3. مرکز تخصصی مشاوره زناشویی خانواده در مشهد

مرکز تخصصی مشاوره زناشویی خانواده در مشهد

مشاوره خانواده

مرکز تخصصی مشاوره زناشویی خانواده در مشهد

مرکز تخصصی مشاوره در حوزه خانواده و زناشویی در مشهد این امکان را ایجاد کرده تا با استفاده از تمامی پتانسیل ها، مشکلات پیش روی مرتفع گردد.

مشکلات خانوادگی یکی از زیر شاخه های اصلی مسائل مطرح در حوزه روانشناسی به شمار می آیند. از این رو اهتمام ویژه ای را باید صرف مرتفع نمودن آن کرد. زیرا که هیچ جمع دیگری با اندازه خانواده اهمیت ندارد.

وجود روابط صحیح بین والدین و فرزندان بستر آرامش را فراهم می کند. بدون شک با داشتن تفاهم در خانه بسیاری از مشکلات قابل حل هستند. مسائل زناشویی یک عامل برهم زننده آرامش در خانواده ها است. زمانی که رضایت از روابط زناشویی حاصل نشود، بد خلقی ها در سایر بخش های زندگی افزایش می یابد.

مرکز تخصصی فرصتی را ایجاد نموده است تا با ارائه مشاوره خانواده و زناشویی به صورت جامع، توانمندی طرفین را در رفع مشکلات به صورت اصولی و دقیق افزایش دهد.

مشاوره زناشویی خانواده در مشهد

دلایل ایجاد مشکلات زناشویی عوامل بسیاری هستند که برخی به راحتی قابل حل هستند. تنها دلیل تبدیل شدن مشکلات به بحران در خانواده عدم شناخت ویژگی های مردان و زنان است. مرکز روانشناسی تخصصی مشهد با حضور مشاوران کارآزموده عوامل مشکل آفرین در روابط زناشویی را شناسایی می کند.

مشاوره زناشویی خانواده در مشهد
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست