1. خانه
  2. مشاوره خانواده
  3. مرکز درمانی روانشناس کودک و خانواده مشهد

مرکز درمانی روانشناس کودک و خانواده مشهد

مشاوره خانواده

مرکز درمانی روانشناس کودک و خانواده در مشهد یک مرکز آموزشی، تخصصی و درمانی می باشد که به کل اعضای خانواده را می تواند خدمات مشاوره بدهد.

مشاوره کودک

در جلسات مشاوره کودک درمانگر محیطی را برای کودک فراهم میکند تا هیجاناتش را ابراز کند.حتی مشاوره می تواند به وسیله ی بازی اعتماد کودک را جلب کند تا کودک احساس راحتی کند. در حین انجام این کار مشاور به کودک آموزش های لازم را می هد.

هدف مشاوره آن است که کودک احساساتش را بشناسد، مشکلات خود را درک کردهو آن ها را حل کند. جلسات مشاوره کودک تنها به کودک اخنصاص ندارد و خانواده باید همراه او به روانشناس در مشهد مراجعه کنند. مشاور روش های تربیتی را به والدین آموزش می دهد.

سن مراجعه کودک به روانشناس مشهد

بهتر است بگوییم تربیت فرزند از همان دوران نوزادی آغاز می شود. به همین دلیل بهتر است برای حل چالش های کودک از ابتدا فرزندآوری به روانشناس مراجعه شود تا روش های تربیت و برخورد خانواده با کودک در مشهد آموزش داده شود. کودکان در سنین پایین نمی توانند به تنهایی از روانشناس کمک بگیرند. به همین خاطر این وظیفه بر عهده ی والدین است.

روانشناس حامی کودک و خانواده در مشهد

در یک خانواده زن و شوهر یک بنای محکم را پی ریزی می کنند. زوجین در یک خانواده در کنارهم باعث پیشرفت هم می شوند. خانواده آرامش را برای اعضا به ارمغان می آورد. در یک خانواده فرزندان تربیت می شوند که هر کدام از آن ها می توانند در آینده نقش مهمی در جامعه داشته باشند.

اگر یک خانواده مشکلی داشته باشد و بآن را رفع نکنند باعث میشود که آن مشکل بزرگتر شود و راه حل آن سخت تر باشد. سلامت روح و روان اعضا با مشاوره رفتن و البته عمل به حرف مشاور تضمین می شود.

جلسات روانشناس به صورت آنلاین نیز برگزار می شود تا خانواده به سهولت بتوانند از خدمات مشاوره برای کود و خانواده در مشهد بهره ببرند. در این صورت کودک در محیطی سرشار از آرامش و عشق رشد می کند و آینده ای زیبا برای خود می سازد.

روانشناس خانواده و کودک مشهد
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست