1. خانه
  2. مشاوره ازدواج
  3. مرکز روانشناختی مشاوره پیش از ازدواج مشهد

مرکز روانشناختی مشاوره پیش از ازدواج مشهد

مشاوره ازدواج

مرکز روانشناختی مشاوره پیش از ازدواج مشهد

مرکز روانشناختی مشاوره پیش از ازدواج به دختران و پسران کارگاه های آموزشی تخصصی متناسب برای آن ها را در مشهد برگزار می نماید.

همان طور که می بینیم پیش از ازدواج هر فرد برای خود آرزو ها و تصوراتی دارد. هر فرد می خواهد در آینده و زندگی مشترک بدان ها برسد. اما زندگی زناشویی تنها برای یک نفر نیست و چون از یکدیگر شناخت نسبی ندارند نمی توانند با برخی قوانین و اصول کنار آیند.

برای همین مرکز روانشناختی مشاوره برای زوج های جوان پیش از ازدواج جلسات مشاوره ای و یا کارگاه های آموزشی را برگزار می کند. زیرا قصد دارد توصیه ها و نکات و پیشنهاداتی به آنها داشته باشد. با آموزش صحیح می توان جوانان را به سمت ازدواج اصولی هدایت کرد. نمی توان گفت که ازدواج اصولی ازدواجی بدون مشکل است. اما باید گفت که در چنین ازدواجی زوجین می توانند به راحتی مشکلات را حل کنند.

مشاوره پیش از ازدواج مشهد

مشاوره پیش از ازدواج برای چه افرادی مهم است؟ چه کسانی می توانند در جلسات مشاوره شرکت کنند؟ برای شرکت در جلسه مشاوره در شهر مشهد چه کار باید کرد؟

هر فردی که در سن ازدواج قرار دارد می تواند برای دریافت مشاوره اقدام کند. بسته به شرایط هر فرد مراجعه می تواند به تنهایی با همراه با فردی که برای ازدواج انتخاب کرده است باشد. اگر در شهر مشهد قصد مشاوره دارید می توانید به آدرس مشاور تخصصی ازدواج مراجعه کنید.

مرکز روانشناختی مشاوره پیش از ازدواج مشهد
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست