1. خانه
  2. روان درمانی
  3. مرکز روانشناسی و روان درمانی هستی گرا در مشهد

مرکز روانشناسی و روان درمانی هستی گرا در مشهد

روان درمانی

مرکز روانشناسی مشهد جهت درمان و کمک به افراد انواع روشهای موجود در حوزه روانشناسی از جمله روان درمانی هستی گرا استفاده می نمایند.

علم روانشناسی دائما در حال پیشرفت است و روانشناسان فرضیه های مختلفی را مطرح می کنند. بر مبنای همین فرضیه ها روش های درمانی جدید ایجاد می شود. پیشرفت در این حوزه سبب می شود تا بسیاری از مشکلات و تنش های روحی بیماران درمان شود. روان درمانی هستی گرا از روش های خاص درمانی بیماران است. در مرکز مشهد نیز برای بیماران از این روش بهره برده می شود.

روان درمانی هستی گرا چیست؟

روان درمانی هستی گرایی یک روش درمانی تخصصی است که بر مینا یک نظریه ایجاد شده است. در روانشناسی به این موضوع اشاره می شود که انسان در طول زندگی خود با یک سری فرضیه همواره درگیر است و در درون خود به تحلیل این موارد می پردازد. در غالب موارد به دلیل عدم وجود یک جواب رضایت بخش این کشمکش همواره در جریان است. در این نگرش مفروضات به این چهار دسته تقسیم بندی شده اند:

  • غیرقابل اجتناب بودن مرگ
  • آزادی و مسئولیت همراه با آن
  • انزوای وجودی
  • در نهایت بی‌معنایی

درمانگر با استفاده از این مفروضات مشکلات بیمار را ریشه یابی می کند و سپس به درمان تو می پردازد. هر فردی در زندگی خود با انواع ترس های خودآگاه و ناخودآگاه مواجه است که می تواند با مراجعه به روانشناسان در مسیر بهبود آن ها گام بردارد. روان درمانی هستی گرا می تواند با راهکار خود بسیار یاز دغدغه ها در درون فرد از بین ببرد.

مرکز مشاوره و روان درمانی هستی گرا مشهد

روانشناسان با بررسی حالات روحی تلاش می نمایند تا از بهترین روش ها در بهبود و درمان افراد استفاده نمایند. هر بیماری نیاز مند آن است که با روشی خاص درمان شود. با توجه به این که در حوطه روانشناسی برای بیماری ها روش های درمان بسیاری وجود دارد، انتخاب یک روش درمانی مناسب کار دشواری نیست. روانشناسان متخصص در مرکز روانشناسی مشهد، با استفاده ار روش های روان درمانی هستی گرا به فرد کمک می نماید تا با شناخت درست از خود بتواند در بهبود حالات روحی خود نقش موثر تری داشته باشد.

روان درمانی هستی گرا در مشهد
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست