1. خانه
  2. مشاوره ازدواج
  3. مرکز مجرب مشاوره ازدواج خانم ها مشهد

مرکز مجرب مشاوره ازدواج خانم ها مشهد

مشاوره ازدواج

مرکز مجرب مشاوره ازدواج خانم ها مشهد

خانم ها برای مشاوره ازدواج میتوانند با مراجعه به مرکز مشاوره مجرب در مشهد از راهنمایی های مشاوره استفاده کنند و بهترین تصمیم را بگیرند

مشاوره ازدواج چیست؟

مشاوره قبل از ازدواج به مشاوره ای گفته میشود که در آن خانم ها و آقایان برای تصمیم گیری و انتخاب بهتر با مشاوره مجرب در مشهد گفتگو میکنند. در این جلسات گفتگو به صورت فردی و دو نفری است. آزمون های روانشناختی در این جلسات از مراجعین گرفته میشود تا شخصیت آن ها تا خدودی معلوم گردد. در این جلسات از موضوعات مختلفی مانند مسائل مالی، مسائل زناشویی، نقش هرکدام از زوجین در یک خانواده، باورها و ارزش ها، مهارت کنترل خشم،فرزندآوری و روابط خانوادگی صحبت میشود. مشاوره قبل از اتمام جلسات به طرفین میگوید که این ازدواج چه مقدار موفقیت آمیز است.

مزایای مراجعه خانم ها به مشاوره ازدواج در مشهد

طرفین ازدواج در جلسات مشاوره بهتر میتوانند هم دیگر را بشناسند. زیرا هرکدام بی پرده و بدون هیچ تعارفی صحیت میکنند. همچنین تست های روانشناختی خود گویای بسیاری از مسائل است. در این جلسات زوجین از شناخت به اعتماد میرسند. اگر ارتباط دو نفر سالم و درست نباشد در این جلسات معلوم میگردد تا هرچه زودتر به آن پایان بدهند. این جلسات خود آموزشگاه مهارت آموزی است. خانم ها و آقایان در جلسات مشاوره ازدواج مهارت های زندگی را می آموزند. نقاط قوت و ضعف هم را میشناسند و آینده را تا حدودی پیش بینی میکنند.

مشاوره ازدواج آنلاین

مشاوره هم میتواند به صورت حضوری باشد و هم به صورت آنلاین.کیفیت خدمات مشاوره آنلاین تفاوتی با حضوری ندارد. مشاوره آنلاین مزایایی دارد مانند آنکه هزینه رفت و آمد را فرد نمیدهد و زمان زیادی از او نمی گیرد. بسیاری از زوجین به دلیل مشغله کاری و مسائل دیگر امکان مراجعه حضوری ندارند. به همین خاطر مشاوره ازدواج آنلاین در مشهد این امکان را به خانم ها و آقاین میدهد که حتی در شهر های دیگر بتوانند از خدمات مرکز مشاوره استفاده کنند.

مشاوره ازدواج خانم ها در مشهد
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست