1. خانه
  2. مشاوره ازدواج
  3. مرکز مجرب مشاوره تخصصی ازدواج در مشهد

مرکز مجرب مشاوره تخصصی ازدواج در مشهد

مشاوره ازدواج

مرکز مجرب مشاوره تخصصی ازدواج در مشهد

زوجین میتواننند با مراجعه به مرکز مشاوره مجرب در مشهد در تصمیم گیری ازدواج از مشاوره کمک بگیرند تا بهترین پیشنهادات را دریافت کنند.

فواید مراجعه به مرکز مشاوره ازدواج

مشاور ازدواج نقاط ضعف و قدرت زوجین را میشناسد. برای حذف نقاط ضف و تقویت نقاط قوت راه حل ارائه میدهد. ویژگی های شخصیتی افراد در این جلسات معین می گردد. مهارت های ارتباطی افراد تقویت می شود. مشکلات، اختلافات و تعارضات رفع و رجوع میشود. متناسب بودن خانواده ها از نظر فرهنگ و اقتصادی بررسی میشود. هر یک از زوجین در یک مرکز مشاوره ازدواج در مشهد میتوانند با کمک مشاور مجرب اهداف خود را برای زندگی مشترک کنند.

دلایل مراجعه به مرکز مشاوره ازدواج مجرب در مشهد

یک مشاور مجرب به شما می قبولاند که در ازدواج و زندگی مشترک من وجود نداردو ما بودن حرف اول را میزند. یعنی ازدواج نیاز به صبوری و فداکاری دارد. فرد باید به احساسات شریک خود اهمیت بدهد و نیازهای طرف مقابل خود را بشناسد و بر طرف کند. زمانی میرسد که زوجین در یک رابطه به این فکر میکنند که آیا برای هم مناسب هستند یا نه. پاسخ این سوال را درمانگر به مراجعین میدهد. خیلی از افراد ممکن است که گذشته ای داشته باشند که در حال هنوز در حال جدال با آن هستند. این گذشته بر روی حال و آینده تاثیر سو دارد.

اهمیت مشاوره ازدواج

قدیمی ها میگویند ازدواج مانند یک هندوانه سربسته است. این حرف تا حدودی غلط و تا حدودی درست است. ازدواج مانند خیلی از تصمیمات دیگر ریسک بالایی دارد. اما با مراجعه به یک مشاور باتجربه و متخصص در مرکز مشاوره ازدواج مشهد این ریسک پایین می آید و میتوان آن را با آغوش باز پذیرفت. مشاور به کمک زوج های جوان می آید که تردید آن ها را از بین ببرد و آنان را آماده ی زندگی مشترک کنند.

مرکز مجرب مشاوره تخصصی ازدواج در مشهد
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست