1. خانه
  2. مشاوره مذهبی
  3. مرکز مجرب مشاوره خانواده مذهبی در مشهد

مرکز مجرب مشاوره خانواده مذهبی در مشهد

مشاوره مذهبی

خانواده ها میتوانند با مراجعه به مرکز مشاوره خانواده مذهبی مشهد از خدمات آموزشی فرندپروری اسلامی برای تربیت کودکان خود استفاده ببرند.

مشاوره مذهبی

در عصر جدید طلاق های عاطفی بین زن و شوهر بسیار رایج شده است. در این گونه طلاق ها زن و شوهر دیگر محبتی نسبت به یکدیگر ندارند و تنها زیر یک سقف زندگی می کنند. طلاق عاطفی یک خطر بزرگ برای جامعه ی بشر و جامعه ی اسلامی خود ما است. در اینجا مرکز مشاوره مذهبی خانواده در مشهد به کمک زوجین می آید. مشاور در بسیاری از مواقع باعث نجات خانواده از هم پاشیدگی میشود.

مشاوره مذهبی

اهمیت خانواده

خانواده مهم ترین بنیان است. در خانواده فرزندانی تربیت می شوند که هرکدام میتوانند نقش های مهمی در جامعه ایفا کنند. مراجعه علاوه بر آن که به خانواده ها برای رفع مشکلات کمک می کند به زوج های جوان قبل از ازدواج مشاوره میدهد تا ازدواج به هنگامی داشته باشند.

اهمیت خانواده

ویژگی های یک مرکز مشاوره خانواده مذهبی مشهد

مشاورین در حالت کلی باید مورد اعتماد، رازدار ، متعهد و وظیفه شناس باشند. اما مشاورین مذهبی ویژگی های دیگری دارند که متمایز از دیگر مشاورین است. در یک مرکز مشاوره خانواده مذهبی مشهد مشاورین باید دارای ویژگی های زیر باشند:

مشاورین باید توانایی پاسخگویی به سوالات، شبهات و مسائل مرتبط با زندگی دینی داشته باشند.  مسائل مشاوره‌ای اسلامی بر مبنای دین را بلد باشند. باید توانایی ارائه خدمات مشاوره اسلامی را دارا باشند. علاوه بر پذیرش مراجعین دین دار باید افراد غیر دین دار را هم بپذیرند و مشکلات آن ها را بر طرف کنند. راهکارهای مناسب با دین به مراجعین پیشنهاد دهند. راهکار های غیردینی را به مراجعین ندهند.

ویژگی های یک مرکز مشاوره خانواده مذهبی مشهد

مرکز مشاوره خانواده مذهبی مشهد

داشتن یک خانواده سالم اسلامی و دینی، با تناسب و تعادل مذهبی، شاید کمی در این دوره و زمانه با مردمان ملون دشوار باشد و دسترسی به اطلاعات جامع و کاربردی ساده نباشد به همین منظور مرکز مشاوره خانواده مشهد، تیم مشاوره ای مجرب و با سابقه را برای کمک به داشتن جمعی مذهبی و بدور از تنش ها در اختیار مراجعین خوب مشهدی و یا شهرهای دیگر قرار داده است.

مرکز مشاوره خانواده مذهبی مشهد
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست