1. خانه
  2. درمان اضطراب
  3. مرکز مشاوره برای درمان اضطراب در مشهد

مرکز مشاوره برای درمان اضطراب در مشهد

درمان اضطراب

برای بهره مند شدن از بهترین درمان های روانشناختی استرس و اضطراب توصیه می کنیم به مرکز مشاوره برای درمان اضطراب در مشهد مراجعه داشته باشید.

اضطراب می تواند در سنین مختلف از کودکی تا بزرگسالی در افراد دیده شود. اهمیت مراجعه به مرکز مشاوره برای درمان اضطراب در مشهد و درمان به موقع این مشکل، کمک بزرگی به روابط فرد در اجتماع می کند. به همین جهت تشخیص و درمان اضطراب یکی از مهمترین مسائلی ست که روانشناسان به آن توجه دارند.

مرکز مشاوره برای درمان اضطراب در مشهد

اضطراب چیست؟

اختلال اضطراب یکی از ناراحتی های آزار دهنده و شایع روانی است که آسایش فکری و رفتاری را در افراد را بهم می زند. این مشکل به طور مستقیم یا غیرمستقیم بر تصمیم گیری ها و اعمال روزمره فرد تاثیر می گذارد.

اضطراب می تواند در دو درجه خفیف و شدید دیده شود:

  1. اضطراب نوع خفیف؛ اضطرابی متداول و مرسوم بوده و به طور طبیعی ممکن است در افراد مختلف دیده شود
  2. اضطراب نوع شدید؛ نیاز به بررسی های بیشتر و الزاماً درمان دارد

به طور کلی اضطراب تلفیقی از حس دلشوره، نگرانی و ترس است که به دنبال آن علائم ثانویه ای نیز در فرد بروز پیدا می کند. شایع ترین علائم اضطراب عموماً شامل موارد زیر می باشد:

  • نفس نفس زدن
  • تپش قلب
  • سرگیجه
  • تعریق

روانشناس با کمک درمان های ویژه روانشناختی، به کاهش این علائم و متعاقب آن مهار استرس و اضطراب در فرد می پردازد.

اضطراب چیست؟

درمان روانشناختی اضطراب

اغلب افرادی که درگیر در اضطراب های مداوم هستند، با وجودی که این وضعیت برایشان دشوار است، باز هم ترجیح می دهند که از مصرف دارو تا حد امکان اجتناب کنند. راهکارهای روانشناسی، موثرترین راه های درمان اضطراب را فراهم نموده و برای درمان کامل نیازی به مصرف داروهای پزشکی نباشد. در درمان روانشناسی اضطراب، غالباً از مداخلات روان درمانی، درمان های تحلیلی یا درمان شناختی -رفتاری استفاده می شود. روانشناس بالینی در مشاوره برای درمان اضطراب در مشهد با بررسی نوع و شدت اضطراب در فرد به درمان وی پرداخته و برای کنترل علائم و نشانه های بیماری در او، از مشاوره و راهکارهای صرفاً روانشناسی و روان درمانی و بدون نیاز به مصرف دارو، استفاده می کند.

مشاوره برای درمان اضطراب در مشهد

تنها در صورتی که شدت اضطراب در فرد بسیار شدید بوده و برای درمان نیاز به مداخلات دارویی به صورت یک الزام در آمده باشد، فرد برای آغاز درمان دارویی به روانپزشک ارجاع داده می شود. برای این منظور لازم است که ابتدا فرد توسط روانشناس بالینی مورد بررسی بالینی قرار گیرد. برنامه درمان متناسب با وضعیت فرد، بعد از بررسی اولیه روانشناس تعیین و اجرا می شود. جهت بررسی و بهره مندی از خدمات مشاوره برای درمان اضطراب در مشهد وقت مشاوره تان را رزرو نمایید.

مرکز مشاوره برای درمان اضطراب در مشهد
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست