1. خانه
  2. مشاوره ازدواج
  3. مرکز مشاوره تخصصی ازدواج جوانان در مشهد

مرکز مشاوره تخصصی ازدواج جوانان در مشهد

مشاوره ازدواج

مرکز مشاوره تخصصی ازدواج جوانان در مشهد

ازدواج امری جدی است و زوجین برای تصمیم گیری بهتر است به مشاوره در مراکز تخصصی مشهد مراجعه کنند تا تصمیم درستی برای زندگی خود بگیرند.

در جلسات مشاوره ازدواج چه میگذرد؟

ازدواج یکی از تصمیمات مهم زندگی است که با دقت فراوان باید بررسی شود.دختر و پسر برای تصمیم گیری بهتر در ازدواج بهتر است به مشاوره تخصصی مشهد مراجعه کنند تا آن ها را در این امر مهم راهنمایی کنند.در جلسات مشاوره قبل از ازدواج گفتگو با زوجین هم به صورت انفرادی و هم دو نفری انجام میشود. در جلسات اولیه مشاور از زوجین ازمون میگیرد تا با خصوصیات آن ها بیشتر آشنا شود. مشاوره با استناد به نتیجه آزمون و گفتگو با مراجعین بهترین راهنمایی را به آن ها میکند.در انتها این زوجین هستند که با راهنمایی های مشاور بهترین تصمیم را می گیرند.

مشاوره آنلاین تخصصی ازدواج در مشهد

هدف مشاور این است که دختر و پسر با آگاهی یکدیگر را انتخاب کنند. زیرا در بسیاری از ملاقات ها و جلسات خواستگاری طرفین روحیات خود را نشان نمیدهند. طرف مقابل نیر نمیتواند تشخیص دهد که این فرد چه خصوصیاتی دارد. در مشاوره تخصصی مراجعین میتوانند ه صورت آنلاین و حضوری در مشهد با مشاور گفتگو کنند. در این جلسات میزان تفاهم طرفین معین می گردد.

اهمیت مشاوره ازدواج

در جلسات خواستگاری عموما مطرح کردن یکسری سوالات به صورت مستقیم انجام نمیگردد و طرفین به دلیل حج و حیا از پرسیدن آن خودداری میکنند. در جلسات مشاوره تخصصی ازدواج زوجین با حضور در مرکز مشاوره مشهد میتوانند بدون تعارف نظرات خود را در مورد تمامی مسائل بیان کنند.در جلسات مشاوره سوالات پیرامون مسائل جنسی، امور مالی و مدیریت آن، فرزندآوری، انتظارات زوجین از یکدیگر، باورها و ارزش ها، تصمیم گیری و حل اختلاف، نحوه تقسیم نقش ها و وظایف میباشد. بنابراین مشاوره اهمیت زیادی دارد و تا حدودی از بروز مشکلات در زندگی آینده جلوگیری میکند.

جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست