1. خانه
  2. مشاوره ازدواج
  3. مرکز مشاوره حضوری ازدواج در مشهد

مرکز مشاوره حضوری ازدواج در مشهد

مشاوره ازدواج

مرکز مشاوره حضوری ازدواج در مشهد

ازدواج مهم ترین رویداد در زندگی هر فرد است که میتواند با مراجعه به مرکز مشاوره به صورت حضوری در مشهد از متخصص در گرفتن تصمیم کمک بگیرد.

چرا به مشاوره قبل از ازدواج مراجعه کنیم؟

تعدادی از زوجین زمانیکه حضوری به مشاوره ازدواج در مشهد مراجعه میکنند توقع آن را دارند که روانشناس پاسخ مثبت و یا منفی به ازدواج آن ها بدهد. در صورتی که وظیفه ی مشاور این نیست. مشاور زوجین را راهنمایی میکند تا همسر مناسب خود را انتخاب کنند. تلاش مشاور بر آن است که افراد دید وسیع تری نسبت به خود پیدا کنند. همچنین با وظایف خود را به عنوان همسر آشنا شوند. جلسات مشاوره به صورت زوج و تک نفری برگزار میشود.

تست روانشناسی قبل از ازدواج

مشاور برای شناخت هر کدام از زوجین از ابزارهایی استفاده می کند. گفتگو یکی از این ابزار ها است. تست های استاندارد قبل از ازدواج با مطرح کردن یکسری پرسش ها ویژگی های اخلاقی هر کدام را تا حدودی معین می کند. مشاور با استفاده از نتیج این آزمون ها می تواند میزان تفاهم زوجین را بسنجد.

مشاوره ازدواج آنلاین و حضوری در مشهد

پیشگیری بهتر از درمان است.افراد می توانند قبل از ازدواج با مراجعه حضوری در مراکز روانشناسی و یا حتی به صورت آنلاین آینده خود را تضمین کنند. مشاورات قبل از ازدواج از مشکلات پس از ازدواج تا حدودی جلوگیری می کند. بعضی از افراد ترس از آن را دارند که مشاور به آن ها بگوید که میزان تفاهم کم است. اگر زوجین قبل از گرفتن تصمیم واقعیت های موجود را ببینند دیگر در آینده در زندگی خود مشکلات فراوان نخواهند داشت.

بهترین کار این است که قبل از اقدام به ازدواج، با یک مشاوره آگاه در مشهد به صورت حضوری صحبت شود تا زندگی پربارتر و آینده ای درخشان تر برای آغاز زندگی مشترک داشته باشیم.

مرکز مشاوره حضوری ازدواج در مشهد
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست