1. خانه
  2. مشاوره ازدواج
  3. مشاوره تست قبل از ازدواج متقاضیان مشهد

مشاوره تست قبل از ازدواج متقاضیان مشهد

مشاوره ازدواج

مشاوره تست قبل از ازدواج متقاضیان مشهد

تست های متعددی برای شناخت شخصیت و تناسب زوجین قبل از ازدواج وجود دارد که متقیاضان در این مورد می توانند به مرکز مشاوره مشهد مراجعه نمایند.

ازدواج موفق

هر فردی که میخواهد ازدواج موفقی داشته باشد باید در این مسئله دقت زیادی داشته باشد. مشورت با بزرگان و افراد باتجربه بسیار مفید است ولی نباید باعث غفلت از مشاوره شود. زیرا تخصص مشاور باعث میشود که به افراد با دید متفاوت تر از بقیه نگاه کنند. مسائلی وجود دارد که از دید زوجین ممکن است عادی و عاری از اشکال باشد. اما زمانی که مشاور به آن ها از یک بعد دیگر نگاه میکند و آن را تفسیر میکند زوجین میفهمند که چه قدر متفاوت تر از دیدگاه خودشان است. تست های ازدواج در مشاوره مشهد برگزار میشود تا زوجین بتوانند با انجام آن درونیات خود را آشکار کنند. ازدواج تصمیم بسیار بزرگی است. اگر فردی از روی نااگاهی ازدواج کند احتمال آن وجود دارد که دچار شکست شود.  به همین علت برای یک ازدواج موفق توصیه می شود که حتما به مشاور مراجعه شود.

آیا انجام تست های مشاوره ازدواج در مشهد ضروریست ؟

مشاور خانواده در ابتدا با زوجین گفتگو میکند. در مرحله ی دوم ازمون هایی از مراجعین میگیرد تا ابعاد شخصیتی آنان بیشتر نمایان شود. میزان شباهت ها و تفاوت ها در این تست ها معین می گردد. تست های مخصوص ازدواج در مرکز مشاوره مشهد انواع مختلفی دارد. تست های شخصیت شناسی و تست Neo دو مورد از تست های مشاور است. این تست ها میزان آمادگی زوجین برای ازدواج را نشان می دهد. همچنین مشاور با نتیجه گیری از جلسات گفتگو و تست ها میتواند درصد موفقیت ازدواج را به زوجین بگوید. در طی جلسات مشاوره زوجین با مشاور در مورد موارد مختلفی گفت و گو می کنند. اعتقادات و ارزش های فردی ، خواسته ها و نیازها، حساسیت ها و ویژگی های فردی مواردی است که در این جلسات به آن پرداخته می شود.

مشاوره تست قبل از ازدواج متقاضیان مشهد
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست