1. خانه
  2. مشاوره ازدواج
  3. مشاوره قبل از ازدواج خوب در مشهد

مشاوره قبل از ازدواج خوب در مشهد

مشاوره ازدواج

مشاوره قبل از ازدواج خوب در مشهد

مشاوره قبل از ازدواج ضروری است و زوجین بهتر است که با مراجعه به مرکز روانشناسی و مشاوره ازدواج خوب در مشهد آینده خود را تضمین کنند.

زمان رفتن به مشاوره ازدواج

زمانی که ازدواج به صورت سنتی است و جلسات خواستگاری انجام شده است و طرفین به توافق رسیده اند زمان مراجعه به مشاوره است. همچنین زمانی که دو نفر باهم رابطه دوستی دارند و هدفشان ازدواج هست نیز باید مراجعه کنند. مشاور میزان تفاهم زوجین را بررسی میکند. مشاوره ازدواج خصوصیات اخلاقی و ویژگی های طرفین را میسنحد و میزان موفقیت ازدواج را اعلام میکند. همچنین قبل از ازدواج در جلسات مشاوره مشهد آزمون های استاندارد از طرفین میگیرد تا خصوصیات خوب و بد آنان و دیگر روحیات معین گردد.

چه مواردی در جلسات مشاوره بررسی میشود؟

در جلسات مشاوره ازدواج زوجین از حساسیت های خود صحبت میکنند. هرکسی ممکن است حساسیت های خاصی در زندگی داشته باشد مثل حساسیت به صدای بلند و یا بهداشتی بودن. در این جلسات افراد باور ها و ارزش های خود را به اشتراک میگذارند. ارتباط عمومی افراد، برون گرا و درون گرا بودن و همچنین میزان صمیمی بودن اعضای خانواده در این جلسات بررسی میشود. روابط زناشویی، میزان خشم، میزان تحریک پذیری و نقش هر یک از زوجین از موارد دیگری است که در جلسات مشاوره در مورد آن ها بحث می شود.

مزایا مشاوره ازدواج خوب در مشهد

زمانی که دو نفر میخواهند باهم ازدواج کنند ممکن است که اهداف و اولویت های متفاوتی داشته باشند. اما با مراجعه به مشاوره ازدواج خوب در مشهد اهداف آنان مشترک میشود. زمانی که فرد بی پرده از شخصیت، اهداف و افکار خود سخن بگوید طرف مقابل بهتر میتواند او را درک کند. در این جلسات افراد با درک متقابل آشنا میشوند. در ابتدای ازدواج ممکن است که مشکلات متعددی بر سر راه زوجین قرار بگیرد. مشاور به آنان کمک میکند که چگونه موانع را از سر راه بردارند. ازدواج برای بسیاری از افراد اضطراب و استرس به همراه می آورد. مشاور به آنان کمک میکند که آرامش خود را پیدا کنند.

مشاوره قبل از ازدواج خوب در مشهد
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست