1. خانه
  2. مشاوره کودک
  3. مشاوره کودک استثنایی کم توان ذهنی

مشاوره کودک استثنایی کم توان ذهنی

مشاوره کودک

کودک کم توان ذهنی با اینکه توانایی کمتری در یادگیری دارد اما می تواند با مشاوره های روانشناس متخصص در حوزه کودکان استثنایی بهتر بیاموزد.

کودکان ممکن است با مشکلات جسمی و روحی مختلفی به دنیا بیایند. برخی از افراد از نظر جسمی اعضا خاصی را ندارند. برخی دیگر با مشکلاتی همچوم کم توانی ذهنی مواجه هستند. کودک کم توان ذهنی در آموزش مهارت های ساده با مشکل مواجه است. بسیاری از والدین کودک کم توان ذهنی در مورد شیوه برخورد با او اطلاعاتی ندارند. با سایت ما همراه باشید تا در این مورد بیاموزید.

مشاوره کودک استثنایی کم توان ذهنی

هر کودک که با کم توانی ذهنی مواجه است با دیگری متفاوت است. هر چند که ممکن است بتوان روش های عمومی را برای کمک به آن ها پیشنهاد کرد اما بی تردید این کافی نیست. یک متخصص در حوزه کودکان استثنایی تلاش می کند تا به کودک متناسب با شرایط خودش کمک کند. استعداد و توانایی نیز در این گروه از کودکان متفاوت است. این جا است که نقش مشاور پر رنگ می شود. در جلسات مشاوره به کودک کمک توان دهنی کمک می شود تا هر آنچه می تواند را در بهترین حالت انجام دهد. کودکان کم توان ذهنی، اگرچه قدرت درکی پایین تر از سایرین دارند اما اگر بتوانید در حد توانشان به آن ها اطلاعات دهید، قادر خواهند بود براساس آموخته هایشان رفتار کنند. از آن جایی که خودتان تجربه تربیت این کودکان را نداشته اید، باید از یک مشاوره خوب و حاذق کمک بگیرید که براساس شرایط کودکتان به او تمرین بدهد.

مرکز مشاوره کودکان در مشهد

مشاوره کوکان باید در محیطی امن و آرام انجام گیرد. زیرا که این افراد به شدت به شرایط پیرامون خود حساس هستند. کلینیک مشاوره کودکان استثنایی در مشهد فضایی امن و آرام را برای کودکان کم توان ذهنی ایجاد کرده است. تا با یاری مشاور بتوانند زندگی بهتر را تجربه کنند. با یادگیری کودکان می توانند به راحتی با بقیه تعامل داشته باشند.

مشاوره کودک استثنایی کم توان ذهنی
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست