1. خانه
  2. درمان افسردگی
  3. مشاور حرفه ای درمان اختلال افسردگی تحصیلی مشهد

مشاور حرفه ای درمان اختلال افسردگی تحصیلی مشهد

درمان افسردگی

مشاور حرفه ای درمان اختلال افسردگی تحصیلی مشهد

با کمک گرفتن از مشاور حرفه ای حاضر در مرکز مشاوره مشهد، کی توانید اختلال افسردگی فرزند خود را پیش از شدت گرفتن وایجاد مشکل درمان نمایید.

استرس و اضطراب دوران تحصیلی عوارض ناخوشایندی را به همراه دارد. کودکی که دچار اضطراب باشد نمی تواند مراحل آموزش را به خوبی طی کند. افسردگی در این سن مشکلات بسیاری را به همراه خواهد داشت. برخی از آن ها در همان سنین قابل مشاهده هستند. برخی از آثار سو نیز در آینده دیده می شوند. بروز افسردگی در دوران تحصیلی تنها به عدم تحصیل و بی سوادی منجر نمی شود. این اختلا می تواند منجر به ابتلا به بیماری روانی، بزهکاری نوجوانان، رفتار جرم آفرین، اعتیاد دارویی، عقب ماندگی ذهنی، کشمکش‌ های زناشویی و خانوادگی، خود آزاری و خشونت های خفیف و سایر مشکلات خفیف سازگاری شود.

بستخ بخ این که عامل و شدت افسردگی چه می باشد، پروسه درمان زمان متفاوتی دارد. اما باید گفت افسردگی تحصیلی توسط مشاور حرفه ای درمان قابل حل است. خوشیختانه در ایران به صورت تخصصی به این موضوع پرداخته شده است. افسردگی در این گروه در طی تحصیل، بعد از امتحانات، بعد از کنکور و… ممکن است پیش بیاید. درمان افسردگی های دکر شده به ویژه افسردگی بعد از کنکور را جدی بگیرید. مشاور حرفه ای درمان اختلال افسردگی در کلینیک های شهرهایی همچون مشهد به ارائه خدمات در زمینه درمان این بیماری می پردازند. برای دریافت مشاوره بهتر است در سریع ترین زمان پس از دیدن حالات غیر معمول در دانش آموزان و دانشجویان مراجعه شود.

 

مشاور درمان اختلال افسردگی
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست