1. خانه
  2. مشاوره مذهبی
  3. مشاور روانشناس خانواده با رویکرد اسلامی مشهد

مشاور روانشناس خانواده با رویکرد اسلامی مشهد

مشاوره مذهبی

مشاور روانشناس خانواده با رویکرد اسلامی مشهد علت مسائل خانوادگی را در رفتار آن ها جستجو و فاکتور های اصلی آن ها را اصلاح می کند.

رویکرد اسلامی با رویکرد متداول در جهان در ارتباط با خانواده متفاوت است. در قوانین اسلامی خانواده ارزش بالایی دارد. بنیان روابط ر اسلام احتذام اعضا به یکدیگر می باشد. به اندازه ای که اعضا کرامت نفس یکدیگر را حفظ کنند بهتر خانواده خواهند بود. استفاده از قوانین اسلامی در مشکلات پیش آمده موجب می شود اختلافات به راحتی حل شوند. دکتر روانشناس خانواده با استفاده از رویکرد دین به مسائل موجود در خانواده بهترین راه کنار گذاشتن اختلافات را ارائه می دهد.

روانشناس خانواده اسلامی مشهد

اساس کار مرکز مشاور روانشناس خانواده با رویکرد اسلامی، عملی ساختن راهکار های اسلامی و قرآنی است. این مرکز به ارائه ی راهکار برای مشکلات خانواده های مراجع از جنبه ی قرآنی با الگوگیری از راه و روش زندگی شخصیت های مذهبی می پردازد. مشاور مرکز در اجرای قوانین و دستورات دین اسلام در غالب فردی، خانوادگی و اجتماعی دارد. حضور در کلاس ها مشاوره با این شیوه به افراد کمک می کند تا در یک جو خصوصی راهکار متناسب با خانوده خود را بیابد. جلسات مشاوره با روانشناس توسط خود او پس از بررسی شرایط جسمی و روحی مراجع تعیین می شود. برای رسیدن به نتیجه دلخواه مراجعه مرتب اهمیت خواهد داشت.

روانشناس خانواده اسلامی مشهد
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست