1. خانه
  2. مشاوره طلاق
  3. مشاور طلاق در مشهد

مشاور طلاق در مشهد

مشاوره طلاق

مشاوره قبل از طلاق می تواند تاثیر زیادی بر تصمیم طرفین بگذارد از همین رو بهتر است که با مراجعه به مشاوره در مشهد بهترین تصمیم گرفته شود.

مشاوره طلاق در مشهد

یک ازدواح با خود چالش به همراه دارد.  اگر این چالش ها غیر قابل حل باشد باعث میشود که زندگی مشترک به پایان خود برسد. ازدواج اجباری خود باعث مقدمه ی برخی از جدایی ها است. نارضایتی جنسی، خشونت، اعتیاد، عدم تفاهم، بیماری جسمی و روحی، خیانت، عدم شناخت طرف مقابل و اختلافات طبقاتی از دیگی عوامل طلاق است. زوجین زمانی که به مشکل برمیخورند میتوانند با نوبت گیری از مرکز مشاوره مشهد با مشاور متخصص گفتگو کند. البته در بسیاری از ازدواج ها طلاق آخرین و اولین راه است. در این گونه طلاق ها طرفین برای مصون نگه داشتن خود از آسیب های پس از جدایی بهتر است که به مشاوره در مشهد مراجعه کنند.

تاثیرات طلاق

طلاق تاثیرات فراوانی بر خانواده میگذارد. جدا شدن از شریک زندگی باعث اضطراب فرد می شود. البته احساسات پس از طلاق برای مرد و زن متفاوت است. طلاق بر روی زنان احساسات منی به دنبال دارد که نیازمند مشاوره در مشهد است. زنان پس از طلاق احساس ناامنی میکنند و در هویت اجتماعی و فردی متزلزل میشوند. زنان خود را تهدیدی برای خانواده و دوستان می بینند و این امر آنان را منزوی می کند. در مردان تاثیرات متفاوت است و بر سلامت جسمشان تاثیرگذار است.تغییرات خلقی و دوگانگی احساسات نیز از اثرات طلاق بر مردان است.

دسته بندی انواع طلاق از دیدگاه روانشناسی

طلاق در دیدگاه روانشاسی به چند دسته تقسیم میشود که فرد در صورت مواجهه با آن میتواند با مراجعه به مشاوره مشهد تصمیمات بهتری اتخاذ کند. طلاق عاطفی یکی از انواع طلاق است که طرفین فقط باهم زندگی میکنند و هیچ مهر و محبتی نسبت به هم ندارند.  طلاق اقتصادی از دیگر طلاق ها است که زوجین امور مالی را از یکدیگر تفکیک کرده اند و هرچیزی را که با پول خود گرفته اند تحت مالکیت میگیرند. این طلاق آسیب بسیاری به همراه دارد. طلاق روانی زمانی اتفاق می افتد که طرفین به وظایف خود عمل نمیکنند . در ادامه این عدم مسئولیت پذیری آسیب هایی همچون خیانت، افسردگی، اضطراب را به دنبال دارد.

مشاوره طلاق در مشهد
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست