1. خانه
  2. مشاوره شغلی
  3. مشاوره شغلی و کاریابی روانشناس صنعتی سازمانی

مشاوره شغلی و کاریابی روانشناس صنعتی سازمانی

مشاوره شغلی

مشاوره شغلی و کاریابی روانشناس متخصص در این حوزه به افراد کمک می کند تا کاری متناسب با شرایط خود بیابند و بدین طریق رضایت شغلی داشته باشند.

ناهماهنگی ها در محیط کار و عدم تناسب وظایف با توانایی های فردی، سبب می شود که یک مجموعه کاری نتواند به خوبی سیستم کارمندانش را مدیریت نموده و به نتایج مطلوبی برسد. استفاده از مشاوره و آگاهی های تحلیلی روانشناس صنعتی سازمانی می تواند راهگشای مشکل کاریابی و استخدام کارمندان هر شرکت دولتی و یا خصوصی باشد. در انتخاب شغل آن چه که اهمیت دارد توانایی فرد در انجام وظایف است. اگر فردی به لحاظ روحی و روانی با وظیفه محول شده تناسب نداشته باشد به مشکل می خورد. بهتر است هر فرد در انتخاب شغل به توانایی خود دقت کند. هر سازمانی که قصد استخدام دارد نیز باید به این مورد توجه کند.

مشاوره شغلی و کاریابی توسط روانشناس مجرب

مشاوره کاریابی توسط مراکز مختلف در کشور صورت می گیرد. این امر برای آن است که هر کس بتواند شغلی شایسته خود بیابد. منظور از شایستکی تناسب بین انجام دهنده وظیفه و نوع وطیفه می باشد. مشاوره شغلی توسط روانشناس مجرب در مرکز روانشناسی انجام می گیرد. در انجام مشاوره از روش های روز بهره گرفته می شود تا فرد بتواند به خودشناسی برسد. جوانان و افراد جویای کار در هر سنی می توانند به مطب روانشناس مراجعه کنند.

مشاوره شغلی و کاریابی روانشناس
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست