1. خانه
  2. درمان افسردگی
  3. مطب درمان افسردگی پاییزی در مشهد

مطب درمان افسردگی پاییزی در مشهد

درمان افسردگی

مطب درمان افسردگی پاییزی در مشهد

اگر به افسردگی پاییزی مبتلا شده‌ و نیاز به مشاوره دارید می توانید با دریافت آدرس کلینیک تخصصی در مشهد به این مرکز مراجعه نمایید.

در فصل پاییز برخی از افراد به جهت تفاوت آب و هوایی و تغییرات در طول  روز به بیماری افسردگی ویژه‌ای پاییزی مبتلا می شوند. در بسیاری از موارد این یک حالت زودگذر است و نیاز به درمان ندارد. اما در صورتی که این حالت شدید باید لازم است جهت درمان آن اقدام نمایند. افسردی پاییزی نیز نوعی افسردگی است و علائمی مشابه اکثر افسردگی ها دارد. هر فرد خود می تواند در مورد میزان احساسات منفی در وجود خود ابراز نظر کند. در این حالت اگر فرد غم بسیاری در وجود خود احساس نمود و در کارهای روزانه با مشکل روبرو شد باید سری به کلینیک مشاوره بزند.

درمان افسردگی پاییزی در مشهد

جهت درمان افسردگی پاییزی می‌توان به مطب تخصصی روانشناسی مراجعه نمود. در این حالت می توان از خدمات حرفه ای و راهکارهای مناسب استفاده نمود. این افسردگی به سادگی قابل درمان است و نیاز به مراجعات متعدد ندارد. در مشهد در مرکز مشاوره روانشناسی به این نوع افسردگی رسیده می شود. مشاوره های تخصصی در مرکز روانشناسی خانواده به افراد مبتلا به افسردگی ارائه می شود.

درمان افسردگی پاییزی در مشهد
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست