1. خانه
  2. درمان افسردگی
  3. مطب درمان افسردگی پس از زایمان مشهد

مطب درمان افسردگی پس از زایمان مشهد

درمان افسردگی

مطب درمان افسردگی پس از زایمان مشهد

افسردگی زایمان ممکن است برای هر مادری رخ دهد که برای درمان آن میتوانند به مشاوره در مشهد مراجعه و طعم شیرین مادری را با آرامش حس کنند.

آیا همه پس از زایمان دچار افسردگی می شوند؟

بارداری و زایمان یک تغییر بزرگ در روح، جسم و جنس زندگی هر زن است. افسردگی پس از زایمان برای هر زنی رخ نمی دهد و متغیر است. بیشتر از نیمی از مادران بعد از زایمان دچار نوسانات اخلاقی میشوند. زودرنج میشوند و ممکن است مرتب گریه کنند. واکنش های شدید به مسائل عادی نشان می دهند. این حالات معمولا تا ده روزگی کودک ادامه پیدا می کند. این حالات معمولی که تا دو هفته بیشتر ادامه پیدا نمیکند نیازی به درمان ندارد. اما زمانی که این حالات افسردگی زایمان بیشتر از دو هفته ادامه پیدا کرد باید با مراجعه به مشاوره در مشهد دنبال راه درمان گشت. مادر برای بزرگ کردن نوزاد و توجه به او احتیاج به آرامش دارد. اگر دچار نشانه های افسردگی شود بهتر است که هرچه سریع تر از مشاور کمک بگیرد.

علائم افسردگی پس از زایمان و درمان آن در مشهد

در این دوره ی افسردگی مادر احساس ناراختی و افسردگی میکند و مدت آن بیش از دو هفته است. فرد منزوی میشود و از دوستان و خانواده دور میشود. خواب و اشتهای مادر تغییر میکند. به فعالیت های قدیم علاقه ای ندارد. میل جنسی او کم میشود. در اکثر ساعات روز احساس خستگی و بی انرژی بودن میکند. تحریک پذیر میشود و به سرعت ناراحت میشود. افکار منفی به او هجوم می آورد و مضطرب و نگران میشود. افسردگی پس از زایمان ممکن است که برای هر مادری رخ دهد. مادر بهتر است برای اینکه بتواند در آرامش کودک خود را بزرگ کند باید افسردگی را درمان کند برای این کار نیازمند مراجعه به مشاوره در مشهد است. مشاوره به فرد کمک میکند که این افکار را از خود دور کند و به آرامش و آسایش برسد.

مطب درمان افسردگی پس از زایمان مشهد
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست