1. خانه
  2. درمان افسردگی
  3. مطب روانشناس خوب اختلال افسردگی نوجوانان مشهد

مطب روانشناس خوب اختلال افسردگی نوجوانان مشهد

درمان افسردگی

مطب روانشناس خوب اختلال افسردگی نوجوانان مشهد

برای درمان اختلال افسردگی نوجوانان خوب است که به جای بی تفاوتی، به مطب روانشناس بالینی متخصص در مرکز مشاوره مشهد مراجعه داشته باشید.

افسردگی در نوجوانان به چه دلایلی می باشد؟

نوجوانان با تغییرات بسیار زیادی مواجه می باشند. تغییراتی مثل ورود به دوره بلوغ، سوالاتی که درباره هویت خود می پرسند! با وجود این همه بحران و شک و تردید، راحت نیست که این دوران را بگذرانند. اختلال افسردگی در نوجوان، فراتر از بد اخلاقی ها و کج خلقی های معمول در این زمان می باشد. افسردگی بیماری بسیار جدی می باشد. این بیماری تمام زندگی و آینده نوجوان را تحت تاثیر خود قرار می دهد. خبر خوش این است که این بیماری در نوجوانان درمان پذیر است. پدر و مادر ها می توانند به فرزندان خود کمک کنند. به این صورت که آن ها را به پیش متخصص برده و از راهنمایی ها و کمک های مهم و کاربردی آن ها استفاده کنند. دوره نوجوانی دوره ای بسیار دشوار می باشد.

اهمیت توجه به افسردگی نوجوان

افسردگی در نوجوانان بسیار بیشتر از آن چه تصور می کنید، صدمه و آسیب می رساند. بیماری افسردگی قابل درمان می باشد. اما متاسفانه خیلی از نوجوانان در این دوره سنی، کمکی دریافت نمی کنند. اختلال افسردگی می تواند شخصیت و زندگی شخص را در دوران نوجوانی به طور کامل نابود سازد. این بیماری باعث می گردد که شخص احساس ناامیدی، عصبانیت و نارحتی وحشتناکی را تجربه کند.

روانشناس درمانگر افسردگی نوجوانان در مشهد

یک مشاور می تواند به شما برای حل مشکلات فرزندتان کمک کند. به علت اختلافات و خشونت و نا امنی در خانواده نوجوان تحت فشار روحی قرارگرفته و دچار افسردگی می گردد. مشاوره هم برای والدین و هم خود نوجوانان یکی از راه های درمان اختلال افسردگی می باشد. در مطب روانشناس خوب مشهد می توانید اختلال افسردگی نوجوانتان را درمان کنید.

مطب روانشناس خوب اختلال افسردگی نوجوانان مشهد
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست