1. خانه
  2. درمان وسواس
  3. مطب متخصص درمانگر اختلال وسواس در مشهد

مطب متخصص درمانگر اختلال وسواس در مشهد

درمان وسواس

در مطب روانشناسی مشهد درمانگر با تجربه و متخصص با ارائه برنامه های درمان منظم، به حل مشکلات مراجعین مبتلا به درجات مختلف اختلال وسواس می پردازد.

اختلال وسواس چیست؟

وسواس یک نوع احتلال اضطرابی می باشد که توسط افکار و ترس های بدون منطق  دلیل، شخص را وادار به انجام رفتار های کرداری می کند. اختلال وسواس به دو نوع تقسیم می گردد. نوع اول آن وسواس فکری می باشد. در این نوع وسواس، افکار مزاحم مدام در ذهن شخص تکرار می شوند. بعضی اوقات شخص تلاش می کند تا از دست این افکار غذاب دهنده خلاص شود، اما نمی تواند. نوع دیگر این اختلال، وسواس عملی می باشد. در این نوع وسواس، اعمال و رفتار و کردار شخص مزاحم و تکراری می باشند. این وسواس ممکن است دارای زمینه وسواس فکری باشد. اما در بعضی از اوقات بدون هیچ ذهنیت فکری می باشد. شخص در وسواس عملی کار و فعالیتی را مدام و بدون فکر تکرار می کند. این بیماران خودشان را موظف به انجام همه کار می دانند.

درمانگر اختلال وسواس در مشهد

گاهی اوقات در زندگی، افکاری به ذهنمان نفوذ می کنند که تمایلی به فکر کردن درباره آن ها نداریم. داشتن اختلال وسواس، باعث می شود که فرد دیگر وقت آن که بخواهد به مسائل مهم زندگی برسد را نداشته باشد. کم کم با کنار رفتن واقعیت ها و مسائل ضروری زندگی، موضوعاتی برای فرد مهم می شود که اهمیت زیادی ندارد. وسواس انواع گوناگونی دارد. این گوناگونی همش اختلال است و خودآزاری خود فرد و هم آزار و رنجاندن اطرافیان. اختلال وسواس نیاز به درمانگر متخصص دارد که بتواند روحیه و روان فرد را شست و شو دهد و او را با آسیب هایی که می زند درمان کند. مطب های تخصصی که درمانگر های حرفه ای برای خود انتخاب می کنند که بتوانند اختلال وسواس را به صورت تخصصی پاک کنند که قابل بازگشت برای بیمار دیگر نباشد.

مطب متخصص درمانگر اختلال وسواس در مشهد
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست