1. خانه
  2. درمان افسردگی
  3. کلینیک روانشناس متخصص افسردگی زنان در مشهد

کلینیک روانشناس متخصص افسردگی زنان در مشهد

درمان افسردگی

کلینیک روانشناس متخصص افسردگی زنان در مشهد

در کدام یک از  کلینیک های روانشناسی شهر مشهد، روانشناس متخصص می تواند افسردگی و اختلالت آن را در زنان به صورت دائمی درمان کند؟

افسردگی در زنان به نسبت مردان بیشتر شیوع دارد که برای آن دلایل متعددی وجود دارد. شرایط روحی زنان به نسبت مردان در طول یک ماه بارها و بارها تغییر می کند. دلیل این امر را می توان ترشح هرمون ها در زنان دانست که در طول دوره های مختلف تغییر می کند. از سوی دیگر زنان به دلیل روح لطیفی که دارند به سختی حجم کاری زیادی که باید تحمل می کنند. گاه علاوه بر این حجم کاری که دارند، ممکن است به دلیل دوری از خانواده ها نیز دچار مشکلاتی شوند. تمامی مواردی که به آن ها اشاره شد زنان را مستعد ابتلا به افسردگی می کتد. به همین دلیل در کلینیک های مشهد افسردگی زنان به طور خاص تحت نظر روانشناس متخصص بررسی می شود.

کلینیک روانشناس متخصص افسردگی

افسردگی حالت روحی است که فرد را گوشه گیر می کند. در این بیماری یک احساس غم دائمی در وجود فرد ایجاد می کند. برای رهایی از این حالت نیاز به استفاده از راه های درمانی می باشد. حال این افسردگی در زنان پیش از شدت یافتن باید درمان شود. راه درمان آن هم مراجعه به کلینیک مشاوره تحت نظر روانشناسی که متخصص و تبحر است در مشهد مراجعه کرد.

کلینیک روانشناس متخصص افسردگی
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست