1. خانه
  2. مشاوره شغلی
  3. کلینیک روانشناس و مشاوره شغلی معلولین در مشهد

کلینیک روانشناس و مشاوره شغلی معلولین در مشهد

مشاوره شغلی

معلولین جهت یافتن شغلی مناسب برای خود می توانند به کلینیک های تخصصی مشهد به صورت حضوری مراجعه و از مشاوره روانشناس استفاده نمایند.

افرادی که دچار انواع معلولیت هستند برخلاف تصور عامه مردم می توانند با در نظر گرفتن توانایشان شغل های بسیاری را بر عهده گیرند. البته معلولین در انجام کارها زحمت بیشتری را متحمل می شوند. اما می توانند وظایف محوله را به بهترین وجه انجام دهند. مشاوره شغلی که تحت نظر روانشناس متخصص در این حوزه انجام می گیرد به خوبی و با در نظر گرفتن تمامی محدودیت ها و امتیازات فرد معلول شغل های مناسب به او را معرفی می کند.

مشاوره شغلی معلولین در مشهد

مشاوره شغلی به افرادامکان را می دهد که پیش از شروع به کار دور نمایی از آن داشته باشند. جوانان وقتی به سن مناسب برای اشتغال می رسند، غالب تصوری درستی از محیط کاری ندارند. همین امر سبب می شود تا اشتباهاتی در انتخاب شغل داشته باشند. این درحالی است که اگر به مشاور متخصص مراجعه کنند می توانند اطلاعات مفیدی به دست آورند. مرکز مشاور شغلی معلولین نیز به طور خاص به شغل های مناسب این افراد می پردازد. مشاور با بررسی شرایط جسمی و روحی هر فرد معلوم به او در انتخاب شغل کمک می نماید.

مشاوره شغلی معلولین در مشهد
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست