1. خانه
  2. درمان وسواس
  3. کلینیک مجرب اختلال وسواس عملی در مشهد

کلینیک مجرب اختلال وسواس عملی در مشهد

درمان وسواس

وسواس عملی نوعی از اختلال وسواس است که راه درمان آن را می توانید در کلینیک های مجرب در مشهد پیدا کنید و زندگی خود را بهبود ببخشید.

وسواس چیست؟

وسواس یک اختلال است که با مراجعه به درمانگر قابل درمان است. به طور کلی وسواس افکار مزاحمی است که سراغ فرد می آید و باعث اضطراب او می شود. در برخی اوقات این وسواس منجر به اعمالی می شود که به باعث آن می شود که زندگی فرد مختل شود. افرادی که به اختلال وسواس دچار هستند می توانند با مراجعه به کلینیک های روانشناسی مشهد از خدمات روانشناسی آن استفاده کنند.

 بررسی وسواس عملی در کلینیک مشهد

وسواس به طور کلی دو نوع است:

وسواس فکری: زمانی که فرد در ذهن خود افکاری دارد که از او دور نمی شود و به طور مداوم او را درگیر می کند. در این گونه وسواس فرد سعی می کند با فکر کردن بیشتر به یک نتیجه برسد ولی نمی تواند و این افکار مانند مرداب او را به پایین می کشد.

وسواس فکری عملی: در این نوع افکار فرد را وادار می کند که اعمال افراطی انجام دهد. فرد ممکن است در طول روز کارهایی را که این افکار دستور می دهد را انجام دهد و از کار روزمره خود می افتد.

پیامد های وسواس عملی در زندگی

پیامد های وسواس عملی در زندگی بسیار ملموس است. وسواس به معنای واقعی زندگی را تخریب می کند. کسی که وسواس به تمیزی دارد و مرتب در حال تمیز کردن محیط اطرافش است نمیتواند از زندگی لذت ببرد. زیرا تمام مدت در حال انجام دستورات این افکار مزاحم است. عملکرد این افکار همین است که نگذارد فرد زندگی عادی داشته باشد. زیرا همه ی وقت به خاطر این افکار، مضطرب و آشفته است. افرادی که به وسواس دچار هستند، می توانند با مراجعه به کلینیک مشهد، این بیماری را از زندگی حذف کنند.

کلینیک اختلال وسواس عملی در مشهد

وسواس هم فکری و هم عملی قابل درمان است. افراد می توانند با مراجعه به کلینیک های روانشناسی در مشهد اختلال وسواس را درمان کنند. وسواس در زمان گذشته فقط به افراط در پاکیزگی شناخته می شد اما امروزه شاهد اشکال مختلفی از وسواس هستیم. افراد اگر نشانه های وسواس را در خود بیابند باید هرچه سریع تر به درمانگر مراجعه کنند تا بیماری آن ها کنترل شود.

کلینیک وسواس عملی در مشهد
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست