1. خانه
  2. روانشناس بالینی
  3. کلینیک مجهز روانشناس بالینی معتمد در مشهد

کلینیک مجهز روانشناس بالینی معتمد در مشهد

روانشناس بالینی

در کلینیک روانشناختی مجهز مشهد، روانشناس بالینی معتمد با استفاده از جدیدترین متدها به خانواده ها و افراد مراجع مشاوره ارائه می دهد.

به دلیل ترس  از اینکه حرف ها و صحبت هایشما با روانشناس به بیرون درز کند، تمایل به مراجعه ندارید. اگر شما چنین چیزی را نمی پسندید و نمی خواهید پرونده ای که محرمانه است به بقیه کارکنان کلینیک انتقال داده شود باید دنبال فرد معتمد باشید.  داشتن جلسه مشاوره با متخصص مورد نظر که با مشکل شما همچون مشکل خود برخورد  می کند مهم است. روانشناس با شناخت شخصیت مراجع خدمات درمانی ارائه می دهد. برخی از روش های درمانی نیاز به تجهیزات دارد. به همین دلیل باید پیش از مراجعه اطلاعات کسب کنید. تا بدانید که آیا روش های به روز در کلینیک یا مطب مورد نظر استفاده می شود. در این حالت است که می توانید با خیال آسوده مراجعه نمایید.

روانشناس بالینی معتمد در مشهد

آیا برای درمان مشکلات روحی و روانی به دنبال روانشناس بالینی می گردید؟ تمایل دارید در کنار تخصص داشتن روانشناس، معتمد و امین شما هم باشد؟ کلینیک روانشناسی بالینی مجهز مشهد تمامی آنچه می خواهید را دارد. با حضور به موقع در مطب متخصص و استفاده از روش های درمانی پیشرفته مشکلات بسیاری قابل حل خواهند بود.

 

روانشناس بالینی معتمد در مشهد
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست