1. خانه
  2. مشاوره خانواده
  3. کلینیک مشاور و روانشناس خانواده متخصص

کلینیک مشاور و روانشناس خانواده متخصص

مشاوره خانواده

کلینیک مشاور و روانشناس خانواده متخصص

مشاور و روانشناس خانواده با تاسیس کلینیک تخصصی بستری را ایجاد نموده اند تا افراد بتوانند به این مراکز مراجعه و از متخصص کمک بگیرند.

بعید است که در زندگی شخصی و خانوادگی فردی مشکلی پیش نیاید. این شیوه برخورد است که سبب می شود یک مشکل به راحتی حل شده و یا تشدید گردد. در خانواده به دلیل حضور افراد در رده های سنی مختلف و تفاوت سنی والدین و فرزندان تفاوت سلایق بسیار است. درست است که تربیت کودک در خانه انجام می گیرد اما این امر نمی تواند مانع بروز چالش شود. خانواده ها همیشه تلاش می کنند تا با بهترین راه به تفاهم برسند. البته نه در هر خانواده ای. برخی از مشکلات روز که در هر خانواده ای پیش می آید به راحتی قابل حل و فصل نیست. مشاور و روانشناس متخصص خانواده در کلینیک های روانشناسی به افراد مراجع به خوبی خدمات مشاوره ای و روانشناسی ارائه می کند تا با بهره گیری از آنها بتوانند رفتاری مناسب داشته باشند.

مراجعه حضوری به کلینیک مشاور و روانشناس خانواده

زمانی که افراد حس کنند، دیگر مشکل در خانه قابل حل نیست به مشاور مراجعه می کنند. رجوع به مشاور جهت دریافت راهنمایی از یک فرد بی طرف است. روانشناس با تکیه بر تجربیات خود به خوبی حال خانواده ها را درک می کند. مراجعه حضوری با تعیین وقت توسط منشی مرکز قابل انجام می باشد.

کلینیک مشاور و روانشناس خانواده
جـهت دریـافت وقت مشاوره بـا
از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

درخواست مشاوره

در صورت عدم پاسخگویی، می توانید از طریق فرم زیر موضوع درخواست تان را ارسال بفرمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید.

فهرست